
Meldingen er klar: Cookies skal aktiveres, men hvodden gøres dette nu lige.
I internet explorer tryk "Alt" på tastaturet, så burde en menu komme frem i toppen af explorer vinduet:

Her klikkes Funktioner->Internetindstillinger, og dette vindue kommer frem:

Her klikkes fanen "Beskyttelse af personlige oplysninger", og på denne fane knappen "Websteder".
Dette vindue kommer frem:

Her indtastes saabklubdanmark.dk i "Webstedets adresse" feltet og der trykkes på knappen "Tillad" og herefter OK
Luk "Internetindstillinger" vinduet, og nu skulle det være muligt at logge på.
MVH Mads

