solifer campingvogn ??
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
solifer campingvogn ??
vi har på det seneste kigget efter en campingvogn i den billige ende og jeg er blevet tilbudt en solifer 540 eller 560 (ved jeg ikke helt) men den er fra 94
den er med gulvvarme og velholdt
manden forlanger 20K
hvad siger campingfolket til sådan en vogn??
den er med gulvvarme og velholdt
manden forlanger 20K
hvad siger campingfolket til sådan en vogn??
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
solifer campingvogn ??
Lyder da rimeligt, hvis den er okay som du siger. De ligger i det lag ca.......................
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- Stoffer
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
solifer campingvogn ??
Det er da sådan en vores webmaster ( khrisdk ) har, prøv at høre ham..
9-3 2.0t aut. Cabriolet ´99
- SÅB
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
solifer campingvogn ??
Fader har også en, men hedder den ikke S7, eller sån
Khris har en S7
Hilsen Kim
Khris har en S7
Hilsen Kim
SÅB
9000CS MY92
9000CST MY92 projekt
medlemsnr. 446
9000CS MY92
9000CST MY92 projekt
medlemsnr. 446
- g-maretti
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Kim
For to år siden skiftede vi vores Hymer Touring Troll ud med en ældre Solifer Artic 450. Det krævede meget overvindelse fra min side, at gå fra en kult campingvogn til en mere ordinær campingvogn, men jeg må indrømme, at jeg er kommet til at holde af Soliferen. Den har rigtig mange fine detalje, som man glæder sig over i "hverdagen". Ligeledes er kvaliteten helt i top. Det er finsk kram. Højisoleret helårsvogn med centralvarme.
OK aerodynamik, dog ikke så god som Hymeren´s. Fine køreegenskaber, lav vægt. 20.000,- lyder vel ok, hvis vognen er iorden. Omvendt koster gamle campingvogne ikke meget
For to år siden skiftede vi vores Hymer Touring Troll ud med en ældre Solifer Artic 450. Det krævede meget overvindelse fra min side, at gå fra en kult campingvogn til en mere ordinær campingvogn, men jeg må indrømme, at jeg er kommet til at holde af Soliferen. Den har rigtig mange fine detalje, som man glæder sig over i "hverdagen". Ligeledes er kvaliteten helt i top. Det er finsk kram. Højisoleret helårsvogn med centralvarme.
OK aerodynamik, dog ikke så god som Hymeren´s. Fine køreegenskaber, lav vægt. 20.000,- lyder vel ok, hvis vognen er iorden. Omvendt koster gamle campingvogne ikke meget
Venlig hilsen
Glenn Maretti
______________________________________
SAAB Monte Carlo, 1966
SAAB - more than a car
Glenn Maretti
______________________________________
SAAB Monte Carlo, 1966
SAAB - more than a car
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Du kan roligt købe en Solifer.
Den er lige så meget kult som en Hymer, og lige så sjælden i DK som en Saab.
Der kører utallige af meget ældre årgange i SE, landet hvor en Campingvogn er dyrere end den trækkende bil.
85% af alle Solifer bygget kører stadig.
Vores årgang '97 har lige været til eftersyn inden vi tog til SE på sommerferie og bestod med UG kryds og slange, både med fugt og alt andet
Den kører bedre og mere stabilt end de fleste.
Man skal lige være opmærksom på at Primus fyret er udgået af produktion, eller rettere Alde opkøbte den division af Primus og nedlagde produktionen, men leverer stadig reservedele. Anbefalelsesværdigt at hente i SE og at få foretaget service på fyret i SE efter at vores danske lokale guru er død.
Men en ny styreboks koster altså max 3500,-
Jeg er ret sikker på at der ikke findes de størrelser du nævner i Årgang 1994, men tjek lige på NCC's hjemmeside hvad den ligner mest
http://www.nocc.no/campingvogner.cfm?pA ... ionId=1654
De har alle katalogerne som PDF.
Ellers kan Per fra Solifer Klub Danmark garanteret svare på en del:
http://soliferklub.dk/
Hvis det er en 510 eller 550 er den faktisk billig for årgangen.
Hvis det er en Arcticina passer prisen meget godt.
Og frem til 1998 er det en vogn bygget i Lohja, Finland, ikke en svensker fra Dorotea, hvor Solifer/Polar idag slår sine folder
Den får topkarakter herfra..Og bliver brugt flittigt, også til vintercamping, også i snestorm og monsterfrost.
Men som sædvanligt:
Betal de penge det koster at få foretaget fugt og gastest.
Der er sjældent fugt i en Solifer, men der har været enkelte eksempler og er der fugt er den død eller kommer til at koste kassen i rep.
Det var vist den korte version..
Jeps, jeg ka li min vogn
Den er lige så meget kult som en Hymer, og lige så sjælden i DK som en Saab.
Der kører utallige af meget ældre årgange i SE, landet hvor en Campingvogn er dyrere end den trækkende bil.
85% af alle Solifer bygget kører stadig.
Vores årgang '97 har lige været til eftersyn inden vi tog til SE på sommerferie og bestod med UG kryds og slange, både med fugt og alt andet
Den kører bedre og mere stabilt end de fleste.
Man skal lige være opmærksom på at Primus fyret er udgået af produktion, eller rettere Alde opkøbte den division af Primus og nedlagde produktionen, men leverer stadig reservedele. Anbefalelsesværdigt at hente i SE og at få foretaget service på fyret i SE efter at vores danske lokale guru er død.
Men en ny styreboks koster altså max 3500,-
Jeg er ret sikker på at der ikke findes de størrelser du nævner i Årgang 1994, men tjek lige på NCC's hjemmeside hvad den ligner mest
http://www.nocc.no/campingvogner.cfm?pA ... ionId=1654
De har alle katalogerne som PDF.
Ellers kan Per fra Solifer Klub Danmark garanteret svare på en del:
http://soliferklub.dk/
Hvis det er en 510 eller 550 er den faktisk billig for årgangen.
Hvis det er en Arcticina passer prisen meget godt.
Og frem til 1998 er det en vogn bygget i Lohja, Finland, ikke en svensker fra Dorotea, hvor Solifer/Polar idag slår sine folder
Den får topkarakter herfra..Og bliver brugt flittigt, også til vintercamping, også i snestorm og monsterfrost.
Men som sædvanligt:
Betal de penge det koster at få foretaget fugt og gastest.
Der er sjældent fugt i en Solifer, men der har været enkelte eksempler og er der fugt er den død eller kommer til at koste kassen i rep.
Det var vist den korte version..
Jeps, jeg ka li min vogn
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
jeg tror sgu nærmere det er en solifer goldie 580 fra 96
sælgeren havde ikke lige reg attest i vognen men den har altså de buede trælåger som goldien fra 96 har men det finder jeg ud af imorgen
sælgeren havde ikke lige reg attest i vognen men den har altså de buede trælåger som goldien fra 96 har men det finder jeg ud af imorgen
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
det er en 5602 fra 91 med vinter og sommerfortelt
der er fuld "servicebog" dvs der er lavet stort service hvert år og alt er iorden der er alle kvitteringer
så 20K er vel en helt ok pris som jeg ser det de er jo møg dyre fra nye en 2011 model i samme størrelse koster 250K
der er fuld "servicebog" dvs der er lavet stort service hvert år og alt er iorden der er alle kvitteringer
så 20K er vel en helt ok pris som jeg ser det de er jo møg dyre fra nye en 2011 model i samme størrelse koster 250K
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Ah
Den napper du bare..
De 250 K for en ny er for en af mellem modellerne i basistrim
Hvis det er en 5602 er det sikkert en 5602i, med 7 cm isolering i loftet
Det er også en Boogievogn, så den er klippestabil på vejen, Cw er 0.34
Priserne i SE på samme vogn er ca 60-70K
Den er genialt indrettet, med en monster siddegruppe i fronten, varmeskab lige inden for døren, og man ombygger bare den bageste siddegruppe til permanent seng.
Køjen klarer 80Kg..
Mht. årgangen er det lidt usikkert om der er vandbåren gulvvarme og cassettetoilet, men det ved du nok selv når du har set den. De fleste har
De findes i begge udgaver og nogle hedder Jubilee. kan ikke lige huske hvilke der er hvilke..
Det er en fed slæde til den kritiske køber.
Bortset fra det, så kan teltene alene financiere vognen ved salg
Er den fugtfri og sund er den luksus af den ufede campingslags som vi andre holder af
Og den er nem at få godkendt til Tempo 100
Den napper du bare..
De 250 K for en ny er for en af mellem modellerne i basistrim
Hvis det er en 5602 er det sikkert en 5602i, med 7 cm isolering i loftet
Det er også en Boogievogn, så den er klippestabil på vejen, Cw er 0.34
Priserne i SE på samme vogn er ca 60-70K
Den er genialt indrettet, med en monster siddegruppe i fronten, varmeskab lige inden for døren, og man ombygger bare den bageste siddegruppe til permanent seng.
Køjen klarer 80Kg..
Mht. årgangen er det lidt usikkert om der er vandbåren gulvvarme og cassettetoilet, men det ved du nok selv når du har set den. De fleste har
De findes i begge udgaver og nogle hedder Jubilee. kan ikke lige huske hvilke der er hvilke..
Det er en fed slæde til den kritiske køber.
Bortset fra det, så kan teltene alene financiere vognen ved salg
Er den fugtfri og sund er den luksus af den ufede campingslags som vi andre holder af
Og den er nem at få godkendt til Tempo 100
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Hvis den er så velholdt som du siger, så er det bare at købe.
Der er så mange fede detaljer i de vogne at det gør helt ondt...Vi har faktisk selv kigget på modeller med samme indretning og i samme årgang fordi de har udraderet den fede sidddegruppe til fordel for langsgående enkeltsenge og andet snavs det bare fylder op i ego vognene.
Meenn vores Nordica 550 '97 er nu ikke helt ringe endda
Og den er så også en gammel klubvogn, altså i Solifer klubben..
Der er træf med svenskerne samme week-end som SKD's GF.....på Sjælland.. Luksuscamping på Feddet Camping..
Der er så mange fede detaljer i de vogne at det gør helt ondt...Vi har faktisk selv kigget på modeller med samme indretning og i samme årgang fordi de har udraderet den fede sidddegruppe til fordel for langsgående enkeltsenge og andet snavs det bare fylder op i ego vognene.
Meenn vores Nordica 550 '97 er nu ikke helt ringe endda
Og den er så også en gammel klubvogn, altså i Solifer klubben..
Der er træf med svenskerne samme week-end som SKD's GF.....på Sjælland.. Luksuscamping på Feddet Camping..
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Lol, verden er lille, jeg skal ud og glo på en Solifer i morgen. Hvordan gik det Kim, fik du handlet?
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Samme model som Khris, er dog lun på boogie udgaven som du skal se torsdag, men de er for sjældent til salg og priserne ofte helt bløde. Så kan jeg få den til den pris jeg ønsker, så springer jeg nok på en Nordica 550.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
der er en 5502 fra 88 på dba til 29900 http://www.dba.dk/solifer-5502i-1988-11 ... -82404424/
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Yes har godt set den, men har det bedst med at tingene er originale, hvis ikke de skal være det, vil jeg helst selv stå for modificeringerne. Syntes også at 30 smæk er mange penge for en 24 år gammel vogn.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Der er ikke mange Boogievogne i omløb i DK
Men kig i SE. Der er jo ingen afgifter på en trailer. Til gengæld er der ingen besparelse på prisen, snarere tværtom.
5502i er SuperDeluxe vognen årgang '88
Jeg kan nu godt forstå den er ombygget, for der er ikke ret mange der syntes at en løs PortaPotti er fedt i en CV længere.
Men kig i SE. Der er jo ingen afgifter på en trailer. Til gengæld er der ingen besparelse på prisen, snarere tværtom.
5502i er SuperDeluxe vognen årgang '88
Jeg kan nu godt forstå den er ombygget, for der er ikke ret mange der syntes at en løs PortaPotti er fedt i en CV længere.
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Nu ik så pylret Khris Det var nu også mere køkkenet jeg tænkte på, men selvfølgelig også en rar ting, at skideren er af nyeste model...
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Er der forresten noget særligt jeg skal være opmærksom på Khris med Nordicaen ud over det sædvanlige med fugt osv.?
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- khrisdk
- Webmaster
Indlæg
Nah, der er ikke så meget der kan gå i udu:
Det kan godt betale sig at tjekke hvornår væsken i kølesystemet sidst er skiftet.
Det er nemlig en lidt besværlig proces at skifte, og kræver ofte værksted fordi væsken skal pumpes ind fra bunden for ikke at få luft i systemet.
Det er bare alm. kølervæske som i bilen, men systemet er lidt mere kringlet.
Tjek alder på dæk, det er 8-lags, så de koster også og er vigtige at ha i orden, de skal bære 1500kg og alderen på dækkene er et kriterium for en evt. Tempo100 godkendelse
Med alderen bliver vandpumperne trætte, men de koster 250 kr stk og der er kun en, så det er til at overkomme.
Siddepuder kan være siddet flade, men er det sjældent på en Solifer,
Batteriet må godt være sundt, der skal helst stå et min 100 Ah AGM eller Gel batteri (140 er ikke skidt), så de koster
Tjek om antenne kan klare DVB, hvilket den utvivlsomt kan
Taglugerne kan være trætte, Det er 110% plastic, og det er hele lugen der skal skiftes hvis håndtagene går:
Vi skiftede vores sidste år.
Tjek at fyret kører, båd på gas og på el.
De må godt sige et lille knald når de tænder gassen, men større brag betyder at der skal skaffes en nyt tændrør .
Styreboksene skal hentes i SE eller ventes længe på, og de er lissom alt andet indbagt elektronik kendt for at fejle efter en vis årrække.
Det påvirker dog kun Gasfyret, ikke El opvarmningen så man kan leve med det mens man venter
Men der er fans til forskel på den varme der kan hentes med El og med Gas.
Tjek at varmtvandsbeholderen ikk er frostsprængt
Gastesten er ekstra vigtig på en Solifer, for Primusfyret kører uden trykreduktion.
Tjek at køleskab kører både på 220V/12V og Gas
Og så er der anbefalingerne:
Hvis ikke der er mover på , så få en monteret.
Den koster nok omkring 8-12K monteret, men det er billigere end en ny kobling på bilen, Sidder der en er det bare billig gevinst . Og tro mig, 1400-1500Kg på to hjul på en gennemfugtig græsplæne æder enten kobling eller græs, uanset om der forhjulstræk eller baghjulstræk.
Hvis der er ikke er en slingrekobling på så få det monteret, og sidde der en, så tjek sliddet på bremsebelægningerne
Og når du så kører afsted, så køb en posefuld løsdele af dem der holder skabe og hylder på plads.
De er nemlig også plast, og når vognen som vores er 15 år gammel begynder de også så småt at gå til
Derudover er Solifer specialister ved at være en uddøende race i DK:
Der er Campingparken i Herning. Punktum
Og så ligger der et godkendt serviceværksted hos Jyderup Caravancenter i Holbæk
Og yderligere til os på Sjælland har klubben lavet en Rabataftale med Skånes Husvagnscentrum i Arløv ved Malmø
Tarup i Odense har lige lukke sin Soliferforhandling
Neergård er gået fallit, og sælger kun nye vogne, leveret fra SE
Sårn' med det....
Det kan godt betale sig at tjekke hvornår væsken i kølesystemet sidst er skiftet.
Det er nemlig en lidt besværlig proces at skifte, og kræver ofte værksted fordi væsken skal pumpes ind fra bunden for ikke at få luft i systemet.
Det er bare alm. kølervæske som i bilen, men systemet er lidt mere kringlet.
Tjek alder på dæk, det er 8-lags, så de koster også og er vigtige at ha i orden, de skal bære 1500kg og alderen på dækkene er et kriterium for en evt. Tempo100 godkendelse
Med alderen bliver vandpumperne trætte, men de koster 250 kr stk og der er kun en, så det er til at overkomme.
Siddepuder kan være siddet flade, men er det sjældent på en Solifer,
Batteriet må godt være sundt, der skal helst stå et min 100 Ah AGM eller Gel batteri (140 er ikke skidt), så de koster
Tjek om antenne kan klare DVB, hvilket den utvivlsomt kan
Taglugerne kan være trætte, Det er 110% plastic, og det er hele lugen der skal skiftes hvis håndtagene går:
Vi skiftede vores sidste år.
Tjek at fyret kører, båd på gas og på el.
De må godt sige et lille knald når de tænder gassen, men større brag betyder at der skal skaffes en nyt tændrør .
Styreboksene skal hentes i SE eller ventes længe på, og de er lissom alt andet indbagt elektronik kendt for at fejle efter en vis årrække.
Det påvirker dog kun Gasfyret, ikke El opvarmningen så man kan leve med det mens man venter
Men der er fans til forskel på den varme der kan hentes med El og med Gas.
Tjek at varmtvandsbeholderen ikk er frostsprængt
Gastesten er ekstra vigtig på en Solifer, for Primusfyret kører uden trykreduktion.
Tjek at køleskab kører både på 220V/12V og Gas
Og så er der anbefalingerne:
Hvis ikke der er mover på , så få en monteret.
Den koster nok omkring 8-12K monteret, men det er billigere end en ny kobling på bilen, Sidder der en er det bare billig gevinst . Og tro mig, 1400-1500Kg på to hjul på en gennemfugtig græsplæne æder enten kobling eller græs, uanset om der forhjulstræk eller baghjulstræk.
Hvis der er ikke er en slingrekobling på så få det monteret, og sidde der en, så tjek sliddet på bremsebelægningerne
Og når du så kører afsted, så køb en posefuld løsdele af dem der holder skabe og hylder på plads.
De er nemlig også plast, og når vognen som vores er 15 år gammel begynder de også så småt at gå til
Derudover er Solifer specialister ved at være en uddøende race i DK:
Der er Campingparken i Herning. Punktum
Og så ligger der et godkendt serviceværksted hos Jyderup Caravancenter i Holbæk
Og yderligere til os på Sjælland har klubben lavet en Rabataftale med Skånes Husvagnscentrum i Arløv ved Malmø
Tarup i Odense har lige lukke sin Soliferforhandling
Neergård er gået fallit, og sælger kun nye vogne, leveret fra SE
Sårn' med det....
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Tak for det Khris, super skriv. Var forbi og se vognen i dag. Den var dog lidt hærget, nuværende ejer kendte ikke historien bag den da den var blevet vundet i noget kortspil, hestehandel eller lign. og så ku vI heller ikke blive enige om prisen. Så den får nok lov at bo hvor den gør og jeg leder videre.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Indlæg
kortspil og hestehandel... var det Jens Peter Svendsen du besøgte ?
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Lol, nej dog ikke, men han ku godt ha stået i lære hos ham.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- kristianbhk
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Re: solifer campingvogn ??
Jeg har købt en solifer 540 jubii fra 1990
Den har både el og gas centralvarme, men gassen kan ikke tilsluttes da koblingen er forældet, er det noget i har prøvet før ?jeg havde den til gastest, men den kunne ikke udføres da han ikke kunne sætte gas til, han snakkede om man kunne bestille en kobling hjem fra Sverige, der måske ville virke, men den kunne ikke blive leveret til Danmark
Den har både el og gas centralvarme, men gassen kan ikke tilsluttes da koblingen er forældet, er det noget i har prøvet før ?jeg havde den til gastest, men den kunne ikke udføres da han ikke kunne sætte gas til, han snakkede om man kunne bestille en kobling hjem fra Sverige, der måske ville virke, men den kunne ikke blive leveret til Danmark