Hejsa. Jeg overvejer kraftigt at købe steg 3 ved Speedparts, da jeg alligevel skal have skiftet udstødning inkl. kat. og en ny koster 13000 i Danmark. Er der nogen her i forummet, der har erfaring med chip fra Speedparts? og hvis jeg får boksen tilsendt så kommer den jo ikke på rullefelt - er det ikke en stor ulempe?
Mvh Jesper
Speedparts
Redaktør: Bestyrelsen
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Køb bare ved speedparts el. et af de andre svenske firmaer, de har brugt rullefelt for at lave deres chip, selvom du får lavet det af et firma med rullefelt så tror jeg ikke de optimere det til din bil alligevel det er de færreste der styr på vores trionic software. Hvilken bil taler vi om?
Mvh. Søren
Køb bare ved speedparts el. et af de andre svenske firmaer, de har brugt rullefelt for at lave deres chip, selvom du får lavet det af et firma med rullefelt så tror jeg ikke de optimere det til din bil alligevel det er de færreste der styr på vores trionic software. Hvilken bil taler vi om?
Mvh. Søren
- labr_dk
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Speedpart er gode - hvilken udstødning har du tænkt på ?
Overvej evt. en rustfri, hvis du vil beholde bilen længere tid "end bare lige" - giver en helt speciel sprød lyd i forhold til "standard 3" fra JT.
mvh
Lars
Overvej evt. en rustfri, hvis du vil beholde bilen længere tid "end bare lige" - giver en helt speciel sprød lyd i forhold til "standard 3" fra JT.
mvh
Lars
Livet begynder ved én bar; navnet på min bar er 9-5 aero '00