Lars har "tweaket lidt" med motoren og for dælan den mand kan trylle.
På hjemturen var jeg lige ved at køre galt da jeg for én gang skyld skulle prøve at give gas i 2. gear. Er du vild mand den trækker igennem.
Før stoppede turbometeret ca 30% inde i det røde felt.
Nu kører den helt op til 75% og DEN BLIVER DEROPPE.
Jeg tør slet ikke tænke på hvad topfarten er nu, men det får I at vide når jeg har været i Tyskland til sommer.
På motorvejen var der stadig ryk i bilen, når man var pænt over 110. Aheeem, hvor langt over vil jeg ikke lige skrive her
Jeg er bange for dette kan bliver dyrt i fartbøder. Man skal næsten bare røre speederen på motorvejen så er man over fartgrænsen.
Og det bedste af det hele. Ja man skulle tro det var løgn. Jeg fatter intet, men Lars har helt sikkert en lang teknisk forklaring
Inden jeg kørte bilen op til Lars kunne jeg ikke tvinge den over 10 km på literen. Efter hjemturen - som foregik meget op og ned i fart - kører den nu 12, 0 på literen.
Ufatteligt.
Jeg kan kun bukke mig i støvet for Lars og alle jer andre her inde som har gjort det muligt at få en lækkerbil gjort monsterfed.
TAK
Hvis I ikke har fået lavet de seneste tweaks på jeres apc kan det nu kun gå for langsomt