Hej
Bilen er en 1995 CS
Problemet er hvordan jeg afmonterer de ca. 60 cm aflange luftudtag i sort alu der løber fra taget og ned langs kanten af bagklappen i hver side.
Luftudtagene sidder på selve karosseriet, ikke klappen.
Det er en parkeringsskade, hvor skadevolderen er ukendt og så skal man jo selv betale og da min forsikring for knap 2 år siden gav mig en ny bil efter datteren havde ødelagt den gamle laver jeg selv skaden - altså afmonterer og får dør + bagskærm lakeret og monterer igen.
/Peter
Problemer med demontering af CS'er inden lakering
Redaktør: Bestyrelsen
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
der sidder nogle skruer indefra kabinen til den udluftning, de er lidt svære at komme til, men du skal have beklædningen af inde i bilen.
der sidder nogle skruer indefra kabinen til den udluftning, de er lidt svære at komme til, men du skal have beklædningen af inde i bilen.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Tak, jeg har fået den af nu.
1 bolt øverst + 2 klem-plastdimser - der skal rykkes hårdt for at få klem-plastdimserne til at slippe, men det ser ud til at genmontering er mulig uden synlig skade.
/Peter
Tak, jeg har fået den af nu.
1 bolt øverst + 2 klem-plastdimser - der skal rykkes hårdt for at få klem-plastdimserne til at slippe, men det ser ud til at genmontering er mulig uden synlig skade.
/Peter
/Peter
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 35+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 35+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5