Banner cycler

AFLYST: AFLYST: Barrit træf

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

erling
SAAB FREAK
Kontakt:

AFLYST: AFLYST: Barrit træf

21. jan 2012, 13:10

på grund af for få tilmeldninger har jeg valgt af aflyse træffet i barrit på lørdag d.28

erling

Saab 9-3 2,0i 1999
Leifdalsgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

21. jan 2012, 13:37

Det var jeg ikke glad for at læse,jeg har skrevet det i min kalender,men ikke fået mailet til dig endnu,det gør jeg hermed hvis du ændrer mening
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

21. jan 2012, 21:18

Uha.. vi havde ellers planlagt at komme 3 stk, men i mit sløvsind har jeg ikke fået mailet ind :oops:

Det ville da være synd og skam at denne fine tradition ikke bliver til noget!

PS : Har tilladt mig at rette overskriften så den er sigende frem for blot "aflyst aflyst".
Billede
Brugeravatar
casper-fischer
SAAB-MANIAC

21. jan 2012, 21:42

Det er sku for dårligt der ude. Erling's træf er ligesom startskudet på året.Det er jeg rigtig træt af.
Ps Vi kom elles to fra esbjerg Jan og jeg øv æv øv
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
Brugeravatar
Jensen
Administrator

22. jan 2012, 10:28

Ja jeg var også lidt sent ude med min tilmelding. Det var nok det SAAB træf sidste uge der trak al opmærksomheden væk fra Erlings faste januar træf. Synd at det lige skulle falde så tæt sammen.

MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
troels
SAAB-PSYCHO

22. jan 2012, 20:49

Puha godt Vels ikke læser dette indlæg for med den opsang "københavnerne" fik for ikke at tilmelde og støtte op om træffet i hillerød, hvordan vil opsangen til jyderne så ikke lyde :D Nå blot lidt velment mobning, nu da træffet i hillerød heldigvis/naturligvis blev en succes.

Men øv sikke en træls situation, har hørt gentagne gange om træffet i Barrit, men håber at aflysningen i 2012 bliver en enlig svale og at Erling indkalder til træf igen til næste år. Måske træfftet alligevel bliver afholdt i 2012 med tanke på de tilmeldinger der nu er kommet i dette indlæg.

De bedste saab-hilsner
Troels
andersø
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

22. jan 2012, 20:58

altid røvekoldt udenfor men dejlig lunt og hjertevarmt indenfor 2 bad. ;-(
:( :(
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

22. jan 2012, 23:08

troels skrev:Puha godt Vels ikke læser dette indlæg for med den opsang "københavnerne" fik for ikke at tilmelde og støtte op om træffet i hillerød, hvordan vil opsangen til jyderne så ikke lyde :D Nå blot lidt velment mobning, nu da træffet i hillerød heldigvis/naturligvis blev en succes.

Men øv sikke en træls situation, har hørt gentagne gange om træffet i Barrit, men håber at aflysningen i 2012 bliver en enlig svale og at Erling indkalder til træf igen til næste år. Måske træfftet alligevel bliver afholdt i 2012 med tanke på de tilmeldinger der nu er kommet i dette indlæg.

De bedste saab-hilsner
Troels
Haha.. hva dælen troels, det gav da et par ekstra biler i Hillerød og jeg tror såmænd nogen af dem der blev provokeret ud af busken fik en god oplevelse.
Jeg undskylder uforbeholdent for min opsang, den tjente kun som provokation der til tider kan være mere effektivt end tiggergang.

Der bliver ingen opsang til jyderne. Jeg tror som Mads at tilmeldingerne er manglende fordi Barrit træffet druknede i starten af Januar i "Outside-Saab" og dels at der ikke kom en påmindelse om lige at huske tilmeldingen.
Min uforbeholdne mening er fortsat at der ville være dukket 40-60 personer op i Barrit uanset hvad der var meldt ind.
Eneste opsang er løgspark til mig selv, fra mig selv for ikke at have fået sendt den mail til tilmelding - det smuttede i svinget. Der sker heldigvis sjældent, men skulle garagen alligevel holde åbent, ja kommer jeg fortsat gerne og smider lidt i kagekassen for at kunne lune mig på en kop kaffe i godt samvær.
Det er hårdt at undvære dette træf.. det er markøren for at det igen er blevet træf sæson i et nyt år og at foråret venter lige rundt om hjørnet. I den dystre stund omkring fabrik og museum er det ualmindeligt hårdt..men jeg forstår at Erling trækker en streg i sandet, det kan man ikke klandre ham... - men ærgerligt er det.
Billede
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

22. jan 2012, 23:27

Jeg er også en af dem der fik tilmeldt mig for sent (fjols). Jeg havde ellers glædet mig, da det er første gang for mig. Men, så kan jeg istemme koret, der håber Erling vil gøre et nyt forsøg, måske et sted i foråret?

Så skal der laves noget bedre reklame for initiativer som disse. Nogle bannere på denne side og gang i kalenderen. Kig på smartklubbens side, Khris! :lol:
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

23. jan 2012, 12:59

tknage og andre..

Se venligst her : http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... 786#190786

Det bliver ikke det samme, men om ikke andet får vi da sparket dæk d. 28 hvis i fortsat har mod på træf.
Billede
erling
SAAB FREAK
Kontakt:

23. jan 2012, 19:48

jeg tog beslutningen
da det både var i blad nr.4 og kalenderen her på skd + under træf

så derfor gjorde jeg som jeg har gjort,da jeg ikke kan se at der skulle være en undskyldning for ikke at tilmelde sig i tide
så må vi se hvad fremtiden vil bringe :!:

erling
Saab 9-3 2,0i 1999
troels
SAAB-PSYCHO

23. jan 2012, 20:06

Vels skrev:Haha.. hva dælen troels, det gav da et par ekstra biler i Hillerød og jeg tror såmænd nogen af dem der blev provokeret ud af busken fik en god oplevelse.
Jeg undskylder uforbeholdent for min opsang, den tjente kun som provokation der til tider kan være mere effektivt end tiggergang.
Ja kan godt ske nogle blev provokeret til at dukke op bare for at vise jyderne, at vi godt kan samles til træf og enig det blev et godt træf. Det var dog oplagt med dette mobberi og det skal ses med et glimt i øjet. :wink:

Erling, jeg har ikke selv arrangeret træf og har heller ikke været forbi dit træf, men jeg håber da at du ikke mister modet til næste gang.

mvh
Troels
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

23. jan 2012, 20:26

troels skrev:
Vels skrev:Haha.. hva dælen troels, det gav da et par ekstra biler i Hillerød og jeg tror såmænd nogen af dem der blev provokeret ud af busken fik en god oplevelse.
Ja kan godt ske nogle blev provokeret til at dukke op bare for at vise jyderne, at vi godt kan samles til træf og enig det blev et godt træf. Det var dog oplagt med dette mobberi og det skal ses med et glimt i øjet. :wink:

Erling, jeg har ikke selv arrangeret træf og har heller ikke været forbi dit træf, men jeg håber da at du ikke mister modet til næste gang.

mvh
Troels
Helt enig, troels og intet ondt opfattet i din kommentar. Problemet var at vi reelt stod i en situation hvor der var snak om at aflyse det sjællandske arrangement da 8-10 biler ikke just passede til "we are many, we are saab". Der blev grebet lidt i ekstremer af hensyn til både arrangører og træffets højere mening, om det hjalp eller om folk bare kom må guderne vide - men nogen husker da indlægget og også kommenteret, så mon ikke også der er reflekteret over tingene.. om lidt er det glemt, men billederne derfra med vel over 30 biler står for evigt.

Erling, jeg forstår det firkantede udsagn. Jeg er enig, vi er voksne mennesker - undskyldninger er der egentligt ikke. Men omvendt, er der noget SKD har lært mig så er det at frister og deadlines som hovedregel overskrides fremfor holdes - men som regel når vi i mål alligevel.
I mit daglige virke har fejltrin øjeblikkelige konsekvenser, der meldes ud, holdes deadlines på minuttet og informeres på kryds og tværs.. det har været meget svært for mig eksempelvis at overtage 9eren og Ole kan skrive under på at jeg har været ved at smide bolden én gang allerede fordi jeg syntes at det hele sejlede.
Fuld respekt for at holde på at en frist er en frist, - men du kan vel næppe sige at du er overrasket..

Sidst men ikke mindst, er det ingen provokation at jeg nu indbyder på samme dato til dem der gider at møde op. Vi har en GF under opsejling i år med jubilæum, nogle ting skal på plads allerede nu og helst inden midten af februar. Der skulle uanset holdes et bestyrelsesmøde, - hvorfor ikke invitere alle andre til træf i samme runde når nu det andet er afblæst og lokaliteterne er gode til det.
Jeg håber at også du evt. kan finde tid til at kigge forbi og sparke dæk hvis du ikke har lagt andre planer nu.
Billede
erling
SAAB FREAK
Kontakt:

23. jan 2012, 20:57

nej jeg syntes det er fint du laver et kom sammen alligevel i skanderborg
men jeg har en frist fordi det er min daglige garage og der er en masse ting som skal ordnes inden jeg holder træf
så ingen tilmeldninger ingen træf

erling
Saab 9-3 2,0i 1999

Tilbage til "Træf Forum"