det er forhåbentligt bare rygter
her er lidt at kigge på http://www.saabsunited.com/
nu bliver det altså lidt for spændende
NEEEEEJ Youngmann smutter
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Det var så det, det var det hele....
sikke en juluklapp !!!!!
http://www.dn.se/ekonomi/youngman-vill- ... -till-saab
Det var så det, det var det hele....
sikke en juluklapp !!!!!
http://www.dn.se/ekonomi/youngman-vill- ... -till-saab
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- khrisdk
- Webmaster
De skal lige i retten først.
Og ja..det er en julegave, i hvert fald for de ansatte der så kan få nogle penge at holde jul for hvis der bliver erklæret konkurs
De skal lige i retten først.
Og ja..det er en julegave, i hvert fald for de ansatte der så kan få nogle penge at holde jul for hvis der bliver erklæret konkurs
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Der var tyndbenet produktion 2009, meget lille produktion i 2010, ingen produktion i 2011 og tvivlsomt om de kommer i gang lige med det flux i 2012.
Så der mangler næsten 4 år biler !!! , 4 års teknologi udvikling og 4 års tilfredse kunder !!!
Der er ikke en produktionsklar ny linje af friske modeller klar til at rulle ud.
GM siger konstant nej da de ikke vil have konkurrence fra Saab på deres Kinesiske marked,
Dermed kommer der ikke en tiltrængt Saab 9-2 og Saab 9-1
Hvad er chancerne for at overleve det?
Døm selv. ( jeg ikke sætte mine spare mønter på den sag).
Der var tyndbenet produktion 2009, meget lille produktion i 2010, ingen produktion i 2011 og tvivlsomt om de kommer i gang lige med det flux i 2012.
Så der mangler næsten 4 år biler !!! , 4 års teknologi udvikling og 4 års tilfredse kunder !!!
Der er ikke en produktionsklar ny linje af friske modeller klar til at rulle ud.
GM siger konstant nej da de ikke vil have konkurrence fra Saab på deres Kinesiske marked,
Dermed kommer der ikke en tiltrængt Saab 9-2 og Saab 9-1
Hvad er chancerne for at overleve det?
Døm selv. ( jeg ikke sætte mine spare mønter på den sag).
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- khrisdk
- Webmaster
Saab har indgivet konkursbegæring:
http://media.saab.com/press-releases/20 ... bankruptcy
Så er der da løn til de ansatte.
Vi andre må så afvente det yderligere forløb
Saab har indgivet konkursbegæring:
http://media.saab.com/press-releases/20 ... bankruptcy
Så er der da løn til de ansatte.
Vi andre må så afvente det yderligere forløb
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- viking

Saab Automobile Files for Bankruptcy Zeewolde, The Netherlands, 19 December 2011 – Swedish Automobile N.V. (Swan) announces that Saab Automobile AB (Saab Automobile), Saab Automobile Tools AB and Saab Powertrain AB filed for bankruptcy with the District Court in Vänersborg, Sweden this morning.
After having received the recent position of GM on the contemplated transaction with Saab Automobile, Youngman informed Saab Automobile that the funding to continue and complete the reorganization of Saab Automobile could not be concluded. The Board of Saab Automobile subsequently decided that the company without further funding will be insolvent and that filing bankruptcy is in the best interests of its creditors. It is expected that the Court will approve of the filing and appoint receivers for Saab Automobile very shortly.
Swan does not expect to realize any value from its shares in Saab Automobile and will write off its interest in Saab Automobile completely.
.
After having received the recent position of GM on the contemplated transaction with Saab Automobile, Youngman informed Saab Automobile that the funding to continue and complete the reorganization of Saab Automobile could not be concluded. The Board of Saab Automobile subsequently decided that the company without further funding will be insolvent and that filing bankruptcy is in the best interests of its creditors. It is expected that the Court will approve of the filing and appoint receivers for Saab Automobile very shortly.
Swan does not expect to realize any value from its shares in Saab Automobile and will write off its interest in Saab Automobile completely.
.
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- jens
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Læs også:http://ing.dk/artikel/125195-saab-slutt ... ftermiddag
Det ville jo være fint, hvis det var sådan det hang sammen, men jeg tror desværre at det er slut nu...Peter skrev:En del svenske avisartikler spekulerer i at det blot er endnu et taktisk træk fra Müllers side. Formålet skulle være at vriste sig fri at GM's jerngreb.
Læs også:http://ing.dk/artikel/125195-saab-slutt ... ftermiddag
Mvh. Jens R.L.
9-5 2,3T stc. + OG 900 Aero
- khrisdk
- Webmaster
Faktum er at Saab har ansøgt om Konkurs.
Resten er ideer og rygter indtil videre
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- viking

GM ønsker ikke konkurence i kina fra Saab og GM ønsker ikke deres teknologi overført til kina fabrikanter....
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
T16 900 Aero "Lady DI"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- khrisdk
- Webmaster
GM er nogle paranoide A$$holes der kun eksisterer fordi de fik overtalt US Gov til at holde deres eget fallitbo i luften.
Jeg antager nu mest at det er fordi de planlægger at sælge Opel til kinesere, og så ville det være uheldigt at ha Saab i omløb
Jeg antager nu mest at det er fordi de planlægger at sælge Opel til kinesere, og så ville det være uheldigt at ha Saab i omløb
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- jens
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Man kan jo roligt sige at kreditorerne har et kæmpe problem her, men at skyde mere ind i Saab tror jeg ikke vil ske. De vil ganske enkelt ikke kunne lade sig gøre at producere sig ud af den gæld. Samtidig skal der udvikles og produktionen skal holdes igang og her er en milliard jo som at pisse i havnebassinet...
Jeg synes hele tiden, at GM har spillet dobbeltspil, så jeg ville have haft det en del bedre om de bare havde drejet nøglen om dengang, og selv havde taget skraldet.
Det er i den grad et tab for hele verden.
Det kan du have helt ret i, men de er nede med over 7 milliarder i underskud hvilket er en hel del, selv for en bilfabrik. Man kunne måske håbe at man tænker som min gamle bankrådgiver som sagde; skylder du banken en halv million, så har du et problem... Skylder du banken 100 millioner, så har vi (banken) et problem...khrisdk skrev:Der er ingen der aner noget om noget.
Man kan jo roligt sige at kreditorerne har et kæmpe problem her, men at skyde mere ind i Saab tror jeg ikke vil ske. De vil ganske enkelt ikke kunne lade sig gøre at producere sig ud af den gæld. Samtidig skal der udvikles og produktionen skal holdes igang og her er en milliard jo som at pisse i havnebassinet...
Jeg synes hele tiden, at GM har spillet dobbeltspil, så jeg ville have haft det en del bedre om de bare havde drejet nøglen om dengang, og selv havde taget skraldet.
Det er i den grad et tab for hele verden.
Mvh. Jens R.L.