Vi plejer jo at have et cab-træf på Langelinje i lørdagen omkring Sankthans, så det skal vi da også have i år.
Som altid, så er ikke-cabs også meget velkomne.
Som selvbestaltet arrangør, stiller jeg gratis udsigten til rådighed, og muligheden for at købe kaffe, is og pølser for egen regning.
Vi ses, nyvaskede og nypudsede.
Langelinjetræf, lørdag d. 25/6 kl. 10:30
Redaktør: Bestyrelsen
- kesr
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
2007-14 Saab 9-3 2.0t SE '01
2004-07 Saab 900 S 2.0 '96
snygg, snabb, snål
Far, mor, storesøster, lillesøster og Saab'en
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Super kesr....
Jeg har, det seneste dage, tænkt over netop dette. Godt du fik det op på tavlen
Jeg kører jo i Cab'en om vinteren og renoverer om sommeren, men mon ikke jeg kan få lavet den præsentabel til dagen.... Der mangler tre store lapper på skærmene foran baghjulene og en gang piano lak ovenpå... Det er de skide huller til skørterne (som jeg ikke har) der ruster inden under gummilisterne.... Bunden er også skrabet af indvendig for løst asfalt og rust. Radiatoren skiftet og hele bilen vasket indvendig med haveslange og vandslibe papir. Nu er der masser at den sorte hammerlak på og så snart siderne er svejsede kommer tæpper og øvrige aptering i igen... Elelrs får I sgu lov at se den halvt adskilt, A stolperne skal jo også lige laves og forruden skiftes
Jeg har, det seneste dage, tænkt over netop dette. Godt du fik det op på tavlen
Jeg kører jo i Cab'en om vinteren og renoverer om sommeren, men mon ikke jeg kan få lavet den præsentabel til dagen.... Der mangler tre store lapper på skærmene foran baghjulene og en gang piano lak ovenpå... Det er de skide huller til skørterne (som jeg ikke har) der ruster inden under gummilisterne.... Bunden er også skrabet af indvendig for løst asfalt og rust. Radiatoren skiftet og hele bilen vasket indvendig med haveslange og vandslibe papir. Nu er der masser at den sorte hammerlak på og så snart siderne er svejsede kommer tæpper og øvrige aptering i igen... Elelrs får I sgu lov at se den halvt adskilt, A stolperne skal jo også lige laves og forruden skiftes
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Karsten
SKD medlem 222
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Du hentyder vel til bilen??Asch skrev:"bump"
Har sat kryds i kalenderen og regner med at dukke op, om ikke topgeil, så nyvasket.![]()
AndersS
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- AlexR
- SAAB FREAK
Du får det næsten til at lyde som om det kunne blive aflyst.....!
Jeg har glædet mig længe til at få en undskyldning for at till ind på langelinie i Cab.
Forventer du ikke at vi bliver nogle stykker ???
Hvormange kommer der? Tæller man på tråden giver det jo kun en håndfuld, men det er vel bare fordi folk kommer, ikk?
Er der i øvrigt nogle praktiske ting jeg bør vide - eller kan man bare køre ind og finde jer?
Du får det næsten til at lyde som om det kunne blive aflyst.....!
Jeg har glædet mig længe til at få en undskyldning for at till ind på langelinie i Cab.
Forventer du ikke at vi bliver nogle stykker ???
Hvormange kommer der? Tæller man på tråden giver det jo kun en håndfuld, men det er vel bare fordi folk kommer, ikk?
Er der i øvrigt nogle praktiske ting jeg bør vide - eller kan man bare køre ind og finde jer?
- Asch
Jeg regner bestemt med at komme og vi er da flere i Storkøbenhavn som kunne melde sig på banen.
I går eftermiddags på Helsingørmotorvej overhalede jeg denne lækkerbisken som også fortjener at få en tur på Langelinie.... Nogen herindefra? Nummerpladen er slørret, men bogstaverne tyder på en 1. gangs indregistrering

Uploaded with ImageShack.us
I går eftermiddags på Helsingørmotorvej overhalede jeg denne lækkerbisken som også fortjener at få en tur på Langelinie.... Nogen herindefra? Nummerpladen er slørret, men bogstaverne tyder på en 1. gangs indregistrering

Uploaded with ImageShack.us
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987
- kesr
Nej, nej, det var absolut ikke for at få det til at lyde som om det bliver aflyst. Det var udelukkende ment som reminder. Jeg ejer jo ikke selv en cab, men har dog et elektrisk soltag som så ovenikøbet er blændet af en tagboks, men jeg kigger ud alligevel. Det plejer at være hyggeligt.
Du finder os blot ved at køre ud for enden af Langelinje-molen hvor der vendes, og finde en plads derude. Der vil jo være mange andre derude, men det er aldrig et problem.
Vi bliver nok ikke så mange, så forsøg at være der til 10:30 ellers sker der bare det at de første kører inden de sidste ankommer.
Du finder os blot ved at køre ud for enden af Langelinje-molen hvor der vendes, og finde en plads derude. Der vil jo være mange andre derude, men det er aldrig et problem.
Vi bliver nok ikke så mange, så forsøg at være der til 10:30 ellers sker der bare det at de første kører inden de sidste ankommer.
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- hawaiibussen
- SAAB NET NYBEGYNDER
håber at kunne nå det, vil meget gerne møde nogle af jer herfra SKD.
Hilsen Morten
Nu med 9-5 2,0t kombi 2007. Køre bare dejligt!
SKD medlem - 724
Nu med 9-5 2,0t kombi 2007. Køre bare dejligt!
SKD medlem - 724
- AlexR
- SAAB FREAK
Min kone tog nogle billeder - der er et par gode i mellem. Jeg ville have lavet et album via Facebook SKD gruppen, men det kan man ikke..
Prøver nok igen om et par dage..
Dog var vi kun 5 biler og 2 cykler - MEN hyggeligt var det!
Prøver nok igen om et par dage..
Dog var vi kun 5 biler og 2 cykler - MEN hyggeligt var det!
Mvh Alex
Sted: Jystrup
Biler:
2007 Saab 95 Linear Estate 2.0t Hirsch
2004 Saab 93 Aero 2.0T Cab
Sted: Jystrup
Biler:
2007 Saab 95 Linear Estate 2.0t Hirsch
2004 Saab 93 Aero 2.0T Cab