Hej
Tænkte på om der i nær fremtid er nogle arrangementer hvor man kan få testet slæden, eller om nogen kender et godt sted.
Kunne egentligt godt tænke mig og se om tallene holder på min 9-5, 2.3t SE med nordic steg 2, 230 hk.
Overvejede om jeg skulle hive lidt flere hk. ud af den, kan man gøre det på andre måder, uden nødvendigvis at købe steg 3.
På forhånd tak.
Janns
Rullefelt
Redaktør: Bestyrelsen
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:

M.v.h.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- CJ_Hobro
- SAAB FREAK
Hej nu ved jeg jo ikke om det bliver for langt væk for nogen, men jeg ved at ved www.rh-motorsport.dk i fjerritslev (nær Aalborg) laver de rullefeltstest.
De tager normalt 300.- par bil, men det kan jo være at de er til at tale med hvis vi er flere.
De tager normalt 300.- par bil, men det kan jo være at de er til at tale med hvis vi er flere.
- Carsten.R.B
- EXTREME SAAB FREAK
Ja, jeg skulle jo være et skarn hvis ikke jeg kendte bilen, da jeg jo kommer fra samme postnr...!
Men er din SAAB'en ikke sølvfarvet? og har du ikke haft en 9kCD?? og har du ikke børn/barn i Spirrekassen???
Nåh, men tilbage til spørgsmålet. Du skal til Kvanløse, der ligger en som gør meget i det, det er lige der hvor vejen drejer inden i byen. Inden til højre, gult hus, der holder næsten altid biler på grunden. For 6-8 år siden holdte jeg et arrangement på adressen hvor vi var 10-12 biler som fik målt effekten
Rgds:.
Carsten
Ja, jeg skulle jo være et skarn hvis ikke jeg kendte bilen, da jeg jo kommer fra samme postnr...!
Men er din SAAB'en ikke sølvfarvet? og har du ikke haft en 9kCD?? og har du ikke børn/barn i Spirrekassen???
Nåh, men tilbage til spørgsmålet. Du skal til Kvanløse, der ligger en som gør meget i det, det er lige der hvor vejen drejer inden i byen. Inden til højre, gult hus, der holder næsten altid biler på grunden. For 6-8 år siden holdte jeg et arrangement på adressen hvor vi var 10-12 biler som fik målt effekten
Carsten
- Janns
- ULTRA SAAB FREAK
Jo det er mig, men nu er den sidste unge vokset fra Spirekassen, så nu går den til skole hver dag i Nr. Jernløse, og så derfra tilsyneladende forbi dig på Gl. Skovvej. Kan det passe at du har øget beholdningen med en 9000 aero???
Og til alle jer andre,
Ålborg er lige lovligt langt væk for os sjællændere, mon ikke vi kan finde et mere centralt sted???Men kr. 300 lyder da fornuftigt.
Janns
Jo det er mig, men nu er den sidste unge vokset fra Spirekassen, så nu går den til skole hver dag i Nr. Jernløse, og så derfra tilsyneladende forbi dig på Gl. Skovvej. Kan det passe at du har øget beholdningen med en 9000 aero???
Og til alle jer andre,
Ålborg er lige lovligt langt væk for os sjællændere, mon ikke vi kan finde et mere centralt sted???Men kr. 300 lyder da fornuftigt.
Janns
- Flemming
- ULTRA SAAB FREAK
Jeg ved Kleemann www.kleemann.dk (småjusteringer på Mercedes) i Farum har et rullefelt - måske kan det "lånes". Hvis der er interesse for sagen kan jeg tjekke muligheder og prisen.
Flemming
Flemming
- Carsten.R.B
- EXTREME SAAB FREAK
Jo den er god nok, det er mig
Ja, jeg vil nok også sige, at det er noget af en vej for os på Sjælland, men mon ikke, at sådan et arrangement bliver region's bestemt, det skal så siges, at dengang kom de fleste "over there" (fyn red) fra
Den gang kostet det 200 kr pr bil.
Carsten
Jo den er god nok, det er mig
Ja, jeg vil nok også sige, at det er noget af en vej for os på Sjælland, men mon ikke, at sådan et arrangement bliver region's bestemt, det skal så siges, at dengang kom de fleste "over there" (fyn red) fra
Den gang kostet det 200 kr pr bil.
Carsten
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Tror måske Kleemann er et af de dyrere steder at få testet 
Men vi har to gange tidligere holdt rulle-felt træf, begge gange i Viborg ved Viborg autoteknik, det gør MEGET i BMW, blandt andet diverse konverteringer. Vi gav 100 kroner pr. gang vi havde en bil på rullerne. Det var en lørdag, og var rigtigt sjovt! Jakob Jensen har en kontakt der, som vi måske kan benytte igen? Han sagde i Viborg, at han hellere end gerne ville være vært for sådan et arrangement igen!
Daniel.
Men vi har to gange tidligere holdt rulle-felt træf, begge gange i Viborg ved Viborg autoteknik, det gør MEGET i BMW, blandt andet diverse konverteringer. Vi gav 100 kroner pr. gang vi havde en bil på rullerne. Det var en lørdag, og var rigtigt sjovt! Jakob Jensen har en kontakt der, som vi måske kan benytte igen? Han sagde i Viborg, at han hellere end gerne ville være vært for sådan et arrangement igen!
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- cv7000
- SAAB FREAK
- Kontakt:
Det kunne da være sjovt at få gang i et sådant arrangement, men med mindre at jeg skulle over vandet alligevel, ville jeg også mene at der burde holdes et på hver side af Betalingsbroen, ellers går der jo lidt af det sjove af.... Andre vil nok sige GEIZHALS!! Men på her på djæveløen ville jeg da gerne være med.
- JKA
- SUPER SAAB FREAK
Jeg har også forhørt mig hos Kleeman. Der fik jeg en tåget forklaring om at de kun kunne rulle biler med baghjulstræk, da bagenden (udstødningen) ellers ville vende ud af porten - så ville de få støjklager fra naboerne - i industriområdet !!!!!!
Det kan være, at men skal kende en.
Jakob K-A
Det kan være, at men skal kende en.
Jakob K-A
9-3 SC 2.0T, Hirsch 240hk
- Flemming
- ULTRA SAAB FREAK
Jeg har chekket Kleemann, og som nævnt i et tidligere i tråden, kan de ikke lukke porten ved forhjulstrukkede biler. Kommunen kommer efter dem - også selvom øvelsen evt. skulle foregå udenfor normal arbejdstid, og han ville ikke risikere ballade med d'herrer/damer.
Det eneste andet rullefelt jeg kender er hos Palms Autoservice (primært chip af vw og den slags) på Fr.sundsvej i Herlev.
Flemming
Det eneste andet rullefelt jeg kender er hos Palms Autoservice (primært chip af vw og den slags) på Fr.sundsvej i Herlev.
Flemming
- Anders_Møller
- ULTRA SAAB FREAK
Det ser ud til at være et OK sted - de kræver dog minimum 12 biler for at lave klubtræf (ifølge hjemmesiden). Ringer du ikke og tjekker priserne (bare for at vi ikke allesammen ringer) ?
/Anders Møller
Det ser ud til at være et OK sted - de kræver dog minimum 12 biler for at lave klubtræf (ifølge hjemmesiden). Ringer du ikke og tjekker priserne (bare for at vi ikke allesammen ringer) ?
/Anders Møller