Se alle tiderne her: http://vezzel.dk/pkj/tider
Brought to you by Daniel's websearch
Daniel.
Redaktør: Bestyrelsen

Jo det lyder rimeligt med 140-145 slutfart, var det på tør bane ?Jakob-Jensen skrev:hej torben
der blev ikke målt slutfart, hvilket jeg ikke helt forstår for det burde jo være let at måle.
jeg mangler vist et par tider på den liste for jeg kørte en tid på 16.10 og jeg mener jeg kørte 140 kmt. i slutfart. så caspers top fart er nok ikke helt gal på den.

Jada, hvad er der egentligt laven ved din 900, det er da en ok tid du kører, dog ærgeligt du ikke lavede en 14, noget, det ser lidt bedre udCasper_Ankersen skrev:Mvh Casper medlem no. 501
900 T16 M90
Autoriseret APC Box Tuner
15,01 nogen spørgsmål........
Det er godtnok en fin tid, du må være god til at sende den afstedCasper_Ankersen skrev:ja Torben.E. hold nu godt fast i skrive bords kanten for det eneste der er lavet er modificering af APC Boxen. glt ligger på ca.0,45 og max tryk omkring 1,0 bar alt andet er standart. men mon ikke jeg får en større IC. 3" udstødning og en anden brændstof chip i med tiden.
Det er på 201 meter de når 183 km/t...på 402 når den 228...turbosøren skrev:På Nordics hjemmesider er der en del Quatermile videoer, og her kommer de op på 185 Kmh på sluthastigheden, men det er med en 93 2,5 med 350+ HK og omkring 14 sek.