Hov hov, er det virkelig det dårlige sommervejr der er skyld i at vi helt har glemt vi plejer at mødes på Langelinje lørdagen efter Sankt Hans?
Men det er vel en tradition med cabriolet træf, efter 3 års tidligere træfs.
Jeg kommer jo på baggrund af et soltag, men kan næppe selv nå det i år. Alligevel synes jeg da lige flaget skal hejses, hvis der er nogen der har tid og lyst.
Langelinjetræf?
Redaktør: Bestyrelsen
- kesr
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
2007-14 Saab 9-3 2.0t SE '01
2004-07 Saab 900 S 2.0 '96
snygg, snabb, snål
Far, mor, storesøster, lillesøster og Saab'en
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Jeg skal på fabrik, 0630-1830, men hvis der ikke er tekniske problemer med flyverne, stiller jeg op, hvis andre gør. 
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Asch
Jeg må desværre melde cab forbi på lørdag. Dagen er total booket med andre familie-gøremål. Kunne jeg selv bestemme alt hér i verden, havde jeg selvfølgelig stået med en is og åben top på Langelinie.
Hvad med at udskyde det til søndag? Der skal jeg endnu ikke andet end at trække morgenmaden i langdrag.
Hvad med at udskyde det til søndag? Der skal jeg endnu ikke andet end at trække morgenmaden i langdrag.
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Vejret ser faktisk bedre ud, hvis man da snart kan stole på DMI mere:

Søndag er jeg afvekslingsvis på fabrik (igen, også..) men er der fred, tar jeg telefönen i lommen og kører så gerne til Løgnelinie..

Søndag er jeg afvekslingsvis på fabrik (igen, også..) men er der fred, tar jeg telefönen i lommen og kører så gerne til Løgnelinie..
En rigtig bil har langsliggende motor.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- kesr
Tja, der er jo ikke den store tilslutning, og jeg kan da heller ikke selv komme. Det må så blive til sommer - dvs. sommer 2011!
...eller måske i sensommeren slut august?
...eller måske i sensommeren slut august?
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

hmmm, tja, sidste år tog jeg turen fra aabenraa til langelinje i cab'en og kunne ved ankomst konstatere at der vist kun havde været en 5-6 stykker SAAB med (og uden) blød hat... og halvdelen var taget hjem da jeg nåede frem..
sååå, bensin, bropenge osv. = 1000 kr. fløj ud af cab'en efter 15 minutter på langelinje..
sååå, bensin, bropenge osv. = 1000 kr. fløj ud af cab'en efter 15 minutter på langelinje..
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- kesr
Nej vi var skam det dobbelte,. Men det var da pokkers ærgerligt.
Det kunne være vi allerede nu skulle finde en dato...?
Det kunne være vi allerede nu skulle finde en dato...?
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
mindes nu ikke der var over 10 da der var flest, og folk kørte ret hurtigt igen,
fik en halv stor is sammen med smedegård inden vi blev enige om at vi lige så godt kunne vende snude hjem igen, færge og brobillet billet samt en hel tank fuld benzin.
for få folk i for kort tid afholder mig fra at komme igen, det var kort sagt en for lang tur her ovre fra for 1½-2 times træf
fik en halv stor is sammen med smedegård inden vi blev enige om at vi lige så godt kunne vende snude hjem igen, færge og brobillet billet samt en hel tank fuld benzin.
for få folk i for kort tid afholder mig fra at komme igen, det var kort sagt en for lang tur her ovre fra for 1½-2 times træf
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- kesr
Nej det kan jeg da godt forstå. Jeg ville heller ikke selv køre over bæltet for et træf uden jeg havde andre gøremål på den anden side.
Men billeder fra sidste år siger 5 cabs + plus de løse med hårdt tag og dem var der vel tilsvarende af.:
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... 77b9897ff3
Men billeder fra sidste år siger 5 cabs + plus de løse med hårdt tag og dem var der vel tilsvarende af.:
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... 77b9897ff3
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
snygg, snabb, snål
- familie på 5
- troels
- SAAB-PSYCHO
Nu vidste jeg ikke at det var en tradition, men ellers er det vel med lidt kort varsel, hvis man forventer stort fremmøde specielt med tanke på at vi jo nærmer os ferietid.
Jeg synes dog selv at det ville være fedt med træf eller lign. i kbh/sjælland om det så er med eller uden deltagere fra jylland. Ville jo være dejligt hvis andre sørger for det f.eks. Speedy/Roskilde eller Jakob Jensen med garagetræf, men mindre kunne jo nok også gøre det som f.eks. det nævnte spise is cab-træf.
Hvad med at lave en "forespørgsel" med datoer og se hvornår flest har tid, alternativt blot melde ud at der er spise-is-træf og så acceptere hvis fremmødet kun er 5-10 biler, det er trods alt bedre end ingenting
Alt ovenstående er skrevet med en positiv og konstruktiv bagtanke
Blot hvis nogle skulle være i tvivl. 
mvh
Troels
Jeg synes dog selv at det ville være fedt med træf eller lign. i kbh/sjælland om det så er med eller uden deltagere fra jylland. Ville jo være dejligt hvis andre sørger for det f.eks. Speedy/Roskilde eller Jakob Jensen med garagetræf, men mindre kunne jo nok også gøre det som f.eks. det nævnte spise is cab-træf.
Hvad med at lave en "forespørgsel" med datoer og se hvornår flest har tid, alternativt blot melde ud at der er spise-is-træf og så acceptere hvis fremmødet kun er 5-10 biler, det er trods alt bedre end ingenting
Alt ovenstående er skrevet med en positiv og konstruktiv bagtanke
mvh
Troels
- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Og inden jeg så muligvis får travlt med at bukke mig for svungne sabler over ovenstående kommentar, skal jeg måske lige nævne at jeg skam helt er med på hvad det kræver af arbejde at arrangere træf
God fornøjelse med træf-planlægning Troels
Mvh Gundestrup
Ja det er så dejlig nemt ikk'.....Så man bare kan komme og gå som det passer en. Hvis der er for få træf på Sjælland/KBH hvad så med selv at forsøge at arrangere et i stedet for at vente på at andre gør det for dig.....Og mig bekendt har Anders (Speedy) allerede godt gang i en lang tradition med træf på netop Sjælland (Roskilde), så jeg forstår slet ikke at man, mere eller mindre inddirekte, kan få hans navn over læberne i et indlæg om manglende træf-arrangementer.troels skrev:
Ville jo være dejligt hvis andre sørger for det f.eks. Speedy/Roskilde
Og inden jeg så muligvis får travlt med at bukke mig for svungne sabler over ovenstående kommentar, skal jeg måske lige nævne at jeg skam helt er med på hvad det kræver af arbejde at arrangere træf
God fornøjelse med træf-planlægning Troels
Mvh Gundestrup
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- troels
- SAAB-PSYCHO
Hehe Gundestrup, synes nu mit indlæg var tydeligt nok, men lige for at skære det ud i pap, så var det ment som ros til Anders og Jakob for at de netop havde holdt træf og altså ikke kritik af de 2 herrer.
Ja jeg ved ikke helt hvad det kræver at etablere træf, men jeg kan sagtens forestille mig at det er et KÆMPE arbejde at få arrangeret.
mvh
Troels
Ja jeg ved ikke helt hvad det kræver at etablere træf, men jeg kan sagtens forestille mig at det er et KÆMPE arbejde at få arrangeret.
mvh
Troels