Jeg poster som jeg får dem kigget igennem - andre er ligeså velkomne til at smide en stribe så vi kan få lokket flere med til GF næste år

Redaktør: Bestyrelsen

Og det skulle komme fra manden der "kun" har råd til en blik dåse fra 1956, jeg vil opfordre til at vila lader reserve dunken gå rundt så vi kan samle ind til et mere tids svarende kører tøj til den stakkels VelsVels skrev:I øvrigt var der vist rekord stort fremmøde at dem der IKKE havde råd til tag på bilen... Jeg havde lidt ondt af dem da der var lidt koldt om formiddagen, og om eftermiddagen sad de og blev grillede af solen..
De må spare sammen til en ordentlig vogn!
Casper Ankersen havde ikke engang haft råd til at vaske sinNæste år må klubben sponsorere en børste til den stakkels mand i god tid.[/img]
Hehe Vels har da vist også glemt at vaske stænkskærmene bagpå,det hvide Saab tryk er da ikke helt hvidtCasper_Ankersen skrev:Og det skulle komme fra manden der "kun" har råd til en blik dåse fra 1956, jeg vil opfordre til at vila lader reserve dunken gå rundt så vi kan samle ind til et mere tids svarende kører tøj til den stakkels Velsom ikke andet kan der vel blive til en brugt turbo