Banner cycler

En dag på Nordschleife

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Creed
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

En dag på Nordschleife

25. okt 2009, 17:17

Hej folkens. Var det ikk noget med en dag på ringen? :)
Følgende er sakset direkte fra OpelPower, (med deres tilladelse)
KOm frisk, syntes det kunne være sjovt at få en flok Saab'er på banen til at tryne de GM slæder blandt andet..

For 18.000 euro kan man leje hele Nordschleife fra 8-17. Dvs. en lukket session, hvor man kan køre alle de omgange man lyster (indenfor tidsrummet), og med marshalls og ambulancer.
Hvis vi kan samle 100 personer, så er vi nede i et prisleje på 180 euro pr. person, for en hel dag. Idéen er, at samle folk på tværs af bilmærker, så alle som har lyst, til at give den max. gas, har muligheden for at deltage.
Indtil videre er vi ca. 14 inde fra vagcars, og jeg er overbevist om, at der nok skal komme flere til derfra. Derudover vil det annonceres på trackdayklubben, Honda-klub , BMW club danmark, Seat club osv., så der burde være potentiale for, at få samlet 100 deltagere.
Det vil højst sandsynligt blive i maj/juni 2010.
Hvis det er noget I kunne være interesseret i, så skriv mig en PB.
Vi er ikke så langt i planlægningen endnu, så det er selvfølgelig ikke bindende, før vi har en idé om, hvorvidt vi kan samle folk nok.
Men det vil da i hvert fald, give rig mulighed for, at få afprøve bilen, og jeg vil gerne tilføje, at man behøver ikke en M3 CSL for at få en på opleveren.
Kunne være rigtig fedt, med nogle nye som gamle Opel´er på banen!

Et link til Nordschleife for de vantro, som ikke ved hvad jeg taler om Very Happy
http://www.nuerburgring.de/ft/nordschle ... no_cache=1

Der er lige knap 700 km til Ringen fra grænsen.

Kom frisk Very Happy

http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic ... highlight=

Mvh
Krede ~ (Kristian)
Brugeravatar
Jsa
EXTREME SAAB FREAK

En dag på Nordschleife

26. okt 2009, 06:17

Kan ALLE få lov at kører med. Er der ingen regler for bilen, bur brandslukning osv. samt nogen form for licens til køreren? Er der helt frit slag i bolledejen?
Nu:
Saab 9-3 2,2 TiD SE '00
Pre:
Saab 99 Turbo '78
Citroen Saxo 1.4i '98
Saab 99 GL '81
Saab 99 GL '84
Saab 99 Turbo '79
Saab 99 GL '81
Brugeravatar
Creed
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

En dag på Nordschleife

26. okt 2009, 23:00

Der må jeg melde pas, I'm just the messenger. Men umiddelbart kan jeg ikke se noget om det på deres side, men kunne forstille mig et hjælm måske var det mindste??
Mvh
Krede ~ (Kristian)

Tilbage til "Træf Forum"