Banner cycler

Metax-kort?

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Flemming
ULTRA SAAB FREAK

Metax-kort?

4. apr 2005, 12:22

Min "lokale" (i Farum) Metax har sandelig højeksplosivt (98 oktan) brændstof, og det kan min gamle T16 motor rigtig godt lide at slukke tørsten i.

Har klubben stadig tilskudsaftale med Metax? Og hvordan får man "meldt" sig til ordningen?

Flemming

Christina
SUPER SAAB FREAK

4. apr 2005, 13:58

Det kan du sagtens!

Jeg har også fået Metax kortet, og det er altså en smart lille ting, da man også kan bruge det på Storebæltsbroen.

Du kan også bruge det på Shellstationerne, og det er jo genialt, når det vrimler lidt mere med dem end Metax.
(Og er kortet foriøvrigt en flot sølvfarve med lidt regnbue farver i - det er herre smart! :P )

Du kan kontakte Metrax og sige, det er via Saab Klub Danmark, så får klubben nemlig også lidt ud af det (50 kr. mener jeg), og det har jeg ikke noget imod at de skal gøre gavn af.
SÅ NÆSTE GANG, DER ER BESTYRELSESMØDE, SÅ TAK MIG FOR, DER VAR DIP TIL JERES CHIPS! 8)

Der har vist været "reklame" for kortet i de to sidste numre af 9'eren, så om ikke andet, kan du melde dig til via bladet.

Christina
Brugeravatar
LasseB-T8
ULTRA SAAB FREAK

4. apr 2005, 16:09

HVis du først skal bestille kortet nu, så er der en rubrik på deres hjemmeside hvor man kan skrive en navn på en klub eller forening som man ved har aftale med Metax, det gjorde jeg ihvert fald da jeg meldte mig på, meget smart og man kan tanke med sin mobilos herrer smart...

MVH
Lasse
Med brændt turbo
Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:

4. apr 2005, 18:41

Jeg har har haft metax kort i mange år nu, og jeg tilmeldte mit gamle kort igennem 9'ern dengang, men hvordan ved man om den er tilmeldt? Jeg har aldrig hørt noget siden!
MVH Lars Kristensen

Tilbage til "Modern Forum"