16. aug 2009, 21:29
Hej Alle
Generelt er jeg fuldkommen enige med Jer i, at det letter både kommunikation og overblik hvis man kan få folk med på ideen.... her kommer til gengæld den svære del.
Rigtig mange af arrangementerne er medlemsarrangementer eller arrangementet, som ikke er arrangeret af klubben. TIl disse bliver det svært at blive enige om hvad I ønsker og vil have men nok snarere hvad I får mulighed for.
Min erfaring fra Saabster træf er at langtfra alle er specielt interesserede i tiltag som skilte/navneskilte og derfor helst er fri. Respekt for dem, det må være op til dem.
Jeg er enig i at det er rigtig rart at kende navn på personen bag profilen. Det giver anledning til misforståelser og morsomheder.
Faktisk vil Fugmann snart finde ud af at Magni har sit rigtige navn i sin profil, han hedder nemlig Magni..... men hvor filan skulle Fugmann (som hedder Henrik men kun Fugmann til efternavn) kunnet vide det

og sådan kan man jo blive ved. 10 af mine gamle kokke kolleger kalder mig speedy og har aldrig kendt mit rigtige navn.....
Til saabster træf har jeg gjort mig det til en vane at uddele rudesedler til deltagerne, som fortæller hvem bilen tilhører samt hvilken model man kigger på. Dette tiltag er til af flere årsager. Man kan lettere spore sammenhæng mellem bil og ejer samt når alle har en seddel i ruden vises det at bilen er med i arrangementet og de 2 gange policen har været forbi har jeg joket dem med at de bare kan stikke alle uden rudeseddel en parkeringsbøde.....

jeg håber I ved at det aldrig vil blive en realitet
TIlbage til min pointe. Når man står og tager imod deltagere og deler sedler ud er responsen meget forskellig. Nogen smiler og hilser, andre nøjes med et grynt og enkelte ænser ikke engang velkomsten og citat "vil fandme ik ha nogen seddel i min rude".....
Summa sumarum; ideen er fed og for dem som har lyst til det, go for it. Baseret på deltagernes lyst til at bruge rudesedler til Saabster træffet i Roskilde vil der endnu gå noget tid før jeg vil overveje at tilbyde navneskilte også. Men at prøve at få noget sådant gjort til en regel i SKD; der er noget vej endnu....
Mvh. Speedy/Anders
PS: Jeg er foriøvrigt bestemt ikke tilhænger af at admins/bestyrelsen/en bestemt instans skal styre eller oprette folks profiler med reglen om hvad navnet skal være. Jeg er kun positivt overrasket over de fede navne, folk til tider vælger