22. jun 2009, 22:50
F.Mattsson skrev:Hej Speedy.
Har en ide til arangemented på torvet i roskilde.
Ved ikke om du har set den, men har tidligere lavet en video fra rullefeldt træffet på fyn sammen med en af mine gode venner.
Tænkte vi kunne lave en ny video fra træffet i roskilde, jeg kommer selv hele dagen med vognen, ved ikke om du ved hvem jeg er, men det var mig som vandt peoples Choice her til generelforsamlingen i år så kommer med vogn og pokal så folk kan se den igen.
Kan se du får lagt lidt ekstra på i år, Saab Center søborg osv - Nice !!!
Men hva siger du til det.
Det vil være mig og min kamerat som kommer til at stå for det incl redigering, tænket det kunne være fedt at lave en lidt lænere og mere seriøs film denne her gang, med Saab som indhold.
Frederik Mattsson
22 91 60 23
:mrcool
Hej Frederik
Jeg var desværre ude for at miste samtlige mine beskeder, lidt af en øv oplevelse og jeg antager at din besked desværre var iblandt.
Tak for det fede tilbud, det vil jeg meget gerne sige ja tak til, dog med det lille "men", at jeg meget gerne vil bede om en kopi på cd/dvd når det engang er færdigt. Blandt mine mange tanker er nemlig at hjemmesiden saabster.dk en dag bliver lanceret med indhold fra de afholdte træf og i den forbindelse også med video osv så i den forbindelse samler jeg på materiale fra mine arrangementer.
Mht. saab center søborgs deltagelse, så tegner det p.t. til at det mest bliver en bil, der deltager men jeeg håber meget at mere end "bare" bilen følger
Èn af de vigtige perspektiver på materiale for saabster er jo at det IKKE er et klubarrangement fra hverken SKD eller nogen anden klub. Derfor er der ej heller noget krav om medlemsskab eller om alder og bilmodel. Arrangementet er et tilbud til de 3 klubber om at mødes til et saabarrangement for entusiaster og øvrige intereserede og det skal vise klubbernes medlemmer, at selvom bestyrelserne ikke evner at samarbejde, så kan medlemmerne godt
Jeg giver dig et ring snarligt så vi lige kan få det på plads.
Jeg kan sagtens huske både dig og bil men min tid til GF var desværre så sparsom at jeg ikke fik snakket med dig....det kommer
Mvh. Anders