Jeg har tænkt mig, på et tidspunkt at give min 9K en undervognsbehandling. Jeg forestiller mig at købe en 5L spand Tectyl
og så gå i gang på egen hånd.
Er der nogen af gør det selv folket der har tips og erfaringer i den henseende.
Påskehilsner
David
Undervognsbehandling
Redaktør: Bestyrelsen
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Du skal primært bruge det tynde til hulrum.
Jeg har kompressor og sprøjte/slage med dyse, bruger også pensel.
Det tager noget tid og griser, men du får et godt resultat.
Behandel hvis du alligevel har åbnet (f.eks. har inderskærme af)!!!
/Peter
Du skal primært bruge det tynde til hulrum.
Jeg har kompressor og sprøjte/slage med dyse, bruger også pensel.
Det tager noget tid og griser, men du får et godt resultat.
Behandel hvis du alligevel har åbnet (f.eks. har inderskærme af)!!!
/Peter
/Peter
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 35+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
2015 Suzuki Swift
Tidligere:
- David
- EXTREME SAAB FREAK
Nu har jeg ikke noget grej ud over pensler, men det tynde til hulrum fås jo også
på spraydåse, så det har jeg tænkt at bruge. så er der bare lige det med at finde
et sted hvor man kan lave den slags - det kan jo nok grise lidt - det ville jo være dejligt
at kunne få vognen op på en lift, men jeg tror ikke de gængse gør det selv værksteder
vil ha den slags inden for portene.
Iøvrigt mht. hulrum - findes der så ikke en oversigt over hvor man kan sprøjte stadset ind,
der sidder jo mange små propper rundt omkring, det ville jo også være katastrofalt hvis man
kommer til at sprøjte ind et forkert sted, som måske slet ikke kan tåle den slags.
mvh
David
Nu har jeg ikke noget grej ud over pensler, men det tynde til hulrum fås jo også
på spraydåse, så det har jeg tænkt at bruge. så er der bare lige det med at finde
et sted hvor man kan lave den slags - det kan jo nok grise lidt - det ville jo være dejligt
at kunne få vognen op på en lift, men jeg tror ikke de gængse gør det selv værksteder
vil ha den slags inden for portene.
Iøvrigt mht. hulrum - findes der så ikke en oversigt over hvor man kan sprøjte stadset ind,
der sidder jo mange små propper rundt omkring, det ville jo også være katastrofalt hvis man
kommer til at sprøjte ind et forkert sted, som måske slet ikke kan tåle den slags.
mvh
David
SAAB 9000 2.0 - 1996
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Eneste problem er at en del steder (mange vigtige) kun er tilgængelige med slangen.
Ja, du skal selvfølgelig tænke dig lidt om - ikke alle steder skal der sprøjtes.
Jeg har hørt at der findes et gørdetselv værksted med muligheder for at sprøjte et sted på øen i eller omkring København, men der kommer du jo fra så det er ikke noget problem.
/Peter
Eneste problem er at en del steder (mange vigtige) kun er tilgængelige med slangen.
Ja, du skal selvfølgelig tænke dig lidt om - ikke alle steder skal der sprøjtes.
Jeg har hørt at der findes et gørdetselv værksted med muligheder for at sprøjte et sted på øen i eller omkring København, men der kommer du jo fra så det er ikke noget problem.
/Peter
/Peter
2015 Suzuki Swift
Tidligere:
2015 Suzuki Swift
Tidligere: