Hej
Min 9000 fra 1993 giver kort tid efter start en summende lyd fra sig i instrumentbordet - og den fortsætter lidt efter man slukker bilen. Instrumentbordet er fuldt udstyret, dvs sædevarme (som dog endnu ikke fungerer), kørecomputer, klimakontrol, osv. Er der nogen her der har et forslag til hvad den summende lyd evt kan skyldes?
På forhånd tak!
Mvh
Henrik
summende lyd fra instrumentbord
Redaktør: Bestyrelsen
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Det gør de alle sammen! Både den aero jeg har til salg, min far's cse'er og min brors aero, så du behøver ikke være nervøs!
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Det er højst sandsynlig den lille el-motor der er monteret i instrument-brættet, den har et hul foran på ca 15mm med et gitter på, det er den der måler på temp. i kabinen, min larmede også lidt så den fik lidt trykluft får at fjerne alt den støv der sidder derinde, men ind imellem larmer den lidt alligevel.
Mvh. Søren
Det er højst sandsynlig den lille el-motor der er monteret i instrument-brættet, den har et hul foran på ca 15mm med et gitter på, det er den der måler på temp. i kabinen, min larmede også lidt så den fik lidt trykluft får at fjerne alt den støv der sidder derinde, men ind imellem larmer den lidt alligevel.
Mvh. Søren
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Da jeg købte min 9K fra 95 var der også støj fra instrument-brættet, cabin sensor, blev skiftet. Prøvede dog først at rense den for støv, men den blev ved med at larme.
Efter udskiftning ingen problemer overhoved, meget lydløs nu.
Efter udskiftning ingen problemer overhoved, meget lydløs nu.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"