Kære alle
Tak for jeres svar - det lyder som om, at jeg skal vænne mig til lidt ujævn motorgang fra denne bil. Tak for kommentarer omkring pris og køb - det må jeg bruge, når (hvis!) jeg skal afslutte handlen omkring bilen.
Iøvrigt har jeg kigget på både DBA og Bilbasen i lang tid, og jeg har ikke kunnet finde en 16V'er, som har kunnet opfylde mine krav til min bil: 3-dørs SAAB900 (hatch - ikke coupé) under 200.000 km der er undervognsbehandlet, pæn og velholdt - uden soltag og meget pæn indvendig og uden en kabine, hvor loftet falder ned.
Med bilen følger nye vinterdæk på nye originale stålfælge, næsten nye sommerdæk på nye alufælge, . Den har startspærre, træk, snedkerdesignede højttalerkasser bagerst, Alpine bilradio, er meget meget pæn i motorrum og bagagerum, incl. reservehjulsrummet der også er fri for rust. Hmmm....men det kan godt være, at 37k er lidt i overkanten -også selvom det er herovre i København, men jeg vil sgu gerne ha' den - og min kæreste er sågu også helt vild for at vi skal købe denne smarte sorte sag. Så det ender nok med, at vi lever med en ujævn motorgang, hvis den kører OK til dagligt.
til . slettet grundet GDPR .: tak for dit svar, selvom du ikke har det store tilovers for modellen, vil jeg komme forbi dig, når det igen er tid til besøg. Måske allerede snart, hvis det kommer til at indgå i handlen.
med venlig hilsen
og tak for gode svar
Carsten
SAAB 900i
København NV
Tak for svar - SAAB 900i 8V - Hjælp!
Redaktør: Bestyrelsen
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt: