Er der nogle, der ved om en NG900 Cab bruger en ganske almindelig udstødning mage til en NG900 coupe?
Det er en 2,3i fra 1996
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
Redaktør: Bestyrelsen
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Indlæg
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
Prøv lige hos RAKA Rör :
Set std rustfrit system er som følgende :
M 2690:- Saab 900 2.3i (94-98) 2-bakre delar XSAB03C 2690 Svkr = 1800 dkkr + fragt !!!!
Mange Cab biler står stille hele vinteren og de æder livet af udstødningen, med et rustfrit er den fest "omme"
Set std rustfrit system er som følgende :
M 2690:- Saab 900 2.3i (94-98) 2-bakre delar XSAB03C 2690 Svkr = 1800 dkkr + fragt !!!!
Mange Cab biler står stille hele vinteren og de æder livet af udstødningen, med et rustfrit er den fest "omme"
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Indlæg
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
Lige min tanke, Viking 
Har du et link og duer det mon også til Cab.??
Har du et link og duer det mon også til Cab.??
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
Sorry , jeg fik sendt lidt hurtigt :
http://www.rakaror.o.se/
www.rakaror.se
Kik under prisliste , saab og vola. den rustfrie himmel åbner sig.
Jeg stoppede et 2 1/2" system på min tidl. 9k : Fantastisk kvalitet..
Skriv en mail til dem og spørg om den passer.... De er normalt rimelige hurtige til at komme tilbage...
mail@rakaror.o.se
http://www.rakaror.o.se/
www.rakaror.se
Kik under prisliste , saab og vola. den rustfrie himmel åbner sig.
Jeg stoppede et 2 1/2" system på min tidl. 9k : Fantastisk kvalitet..
Skriv en mail til dem og spørg om den passer.... De er normalt rimelige hurtige til at komme tilbage...
mail@rakaror.o.se
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
Et spm. om udstødning til NG900 Cab
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
