Banner cycler

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

20. feb 2009, 08:05

Er der nogle, der ved om en NG900 Cab bruger en ganske almindelig udstødning mage til en NG900 coupe?

Det er en 2,3i fra 1996


SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

20. feb 2009, 08:26

Prøv lige hos RAKA Rör :

Set std rustfrit system er som følgende :

M 2690:- Saab 900 2.3i (94-98) 2-bakre delar XSAB03C 2690 Svkr = 1800 dkkr + fragt !!!!

Mange Cab biler står stille hele vinteren og de æder livet af udstødningen, med et rustfrit er den fest "omme"
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

20. feb 2009, 08:28

Lige min tanke, Viking ;-)

Har du et link og duer det mon også til Cab.??
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

20. feb 2009, 10:39

Sorry , jeg fik sendt lidt hurtigt :

http://www.rakaror.o.se/

www.rakaror.se

Kik under prisliste , saab og vola. den rustfrie himmel åbner sig.

Jeg stoppede et 2 1/2" system på min tidl. 9k : Fantastisk kvalitet..

Skriv en mail til dem og spørg om den passer.... De er normalt rimelige hurtige til at komme tilbage...


mail@rakaror.o.se
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Et spm. om udstødning til NG900 Cab

20. feb 2009, 10:41

Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"

Tilbage til "Cabriolet Forum"