Internationalt træf
Redaktør: Bestyrelsen
-
SAAB FREAKSA
Kan man stadig nå at tilmelde sig til Internationalt træf
Kan man bestille plads og vænde med at betale til d. 27 maj 
-
GæstGæ
Er der nogle der ved hvor mange der ca. kommer fra klubben og hvad gør de fleste? bor på campingpladsen eller på centeret? Jeg syntes ikke der er så meget information om Internationalt træf 2004? Det kunne måske også være godt hvis der var en dansk beskrivelse? Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg da måske godt lave en oversættelse hvis jeg får tid
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
jeg tror der kommer mange fra klubben. kæresten og jeg kommer og vi skal bo på campingen. det bliver et fedt træf er jeg helt sikker på.
jeg tror der kommer mange fra klubben. kæresten og jeg kommer og vi skal bo på campingen. det bliver et fedt træf er jeg helt sikker på.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- 99GL
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Der er tilmeldt mellem 20 og 25 fra klubben .
Der er mere information på www.intsaab2004.dk jeg ved godt at det er på engelsk !!! men de fleste af deltagerne kommer jo fra udlandet !!!
Det er ikke muligt kun at tilmelde sig kun een dag , for hvem vil gå glip af alt det sjove der sker . og så når man ikke lige var der !!!! .
Jeg skal selv med , og glæder mig , jeg vil ikke gå glip af noget .
Lars
Der er tilmeldt mellem 20 og 25 fra klubben .
Der er mere information på www.intsaab2004.dk jeg ved godt at det er på engelsk !!! men de fleste af deltagerne kommer jo fra udlandet !!!
Det er ikke muligt kun at tilmelde sig kun een dag , for hvem vil gå glip af alt det sjove der sker . og så når man ikke lige var der !!!! .
Jeg skal selv med , og glæder mig , jeg vil ikke gå glip af noget .
Lars