God jul hilsen Mads
[/url]
Redaktør: Bestyrelsen

Med hensyn til Kim i Borris, ved jeg ikke om han er leveringsdygtg i stumper længere. Han har vist lukket pr. 15.12.2008. Men ellers prøv ham her på SKD. kimnielsen.svenT16 skrev:Hej Mads, og velkommen til siden.
Du er kommet det rigtige sted hen, mht dele til og hjælp til din fine gamle SAAB.
Umiddelbart tror jeg ikke der er en generel fejl ved viskermotoren, bortset fra at den på en citroen havde overskredet udløbsdatoen med 10 gange![]()
delene kan købes hos diverse saab pushere, jeg kan foreslå verninge auto 64752535, erik i thisted 97924698, eller kim i borris, har desværre ikke nummeret.
og så synes jeg da at siden her fortjener nogle billeder af dit "nye" køretøj![]()
mvh. Sven
Hej MadsPoulsen skrev:Pænt god dag. Jeg er ny i dette forum og har lige her i december fået mig min første Saab 96 fra -67. Så det er spændende at læse alle de indlæg der er på denne side. Håber i kan hjælpe når jeg får problemerFørst i det nye år vil jeg have sandblæst bund og inderskjærme. Bilen virker sund og er lige til at gå til og så er der 7 år til syn. Kunne godt tænke mig at høre om vinduesvisker motor er en svag del på 96. Da min ikke virker og en anden 96 jeg så på også havde defekt visker funktion.
God jul hilsen Mads
[/url]
g-maretti skrev:Hej MadsPoulsen skrev:Pænt god dag. Jeg er ny i dette forum og har lige her i december fået mig min første Saab 96 fra -67. Så det er spændende at læse alle de indlæg der er på denne side. Håber i kan hjælpe når jeg får problemerFørst i det nye år vil jeg have sandblæst bund og inderskjærme. Bilen virker sund og er lige til at gå til og så er der 7 år til syn. Kunne godt tænke mig at høre om vinduesvisker motor er en svag del på 96. Da min ikke virker og en anden 96 jeg så på også havde defekt visker funktion.
God jul hilsen Mads
[/url]
Velkommen. Du oplyser ikke, om det er en v4 eller en 2-takter du har fået??