Hej allesammen
Er der nogen der ved om man kan få plastinderskærme til en saab 900.
Det er uytroligt alt det salt de skal strø på gader og veje. Idag var min øjesten helt dækket af et tyndt lag salt op ad begge sider.
Bjarne
Plastik inderskærme
Redaktør: Bestyrelsen
- troels
- SAAB-PSYCHO
Prøv at spørge hos f.eks. Dinitrol http://www.dinitrol-rodovre.dk/garanti.htm her står at de sælger Lokari inderskærme. Ved dog intet om skærmene og om de har til Saab.
mvh
Troels
mvh
Troels
- rcj
- SAAB FREAK
Hej!
Ang. inderskærme, er en 900 fra 78 - 93, så har den inderskærme fra fabrik, bare sørg for at den har en ordentlig gang rustbeskyttelse og så vask den af med jævne mellemrum. Jeg har en fra 88 den er helt sund.
Hvor bor du i landet, jeg kan evt. skaffe nogen gode rabatter på Dinitrol behandling.
Hilsen
Rolf
Ang. inderskærme, er en 900 fra 78 - 93, så har den inderskærme fra fabrik, bare sørg for at den har en ordentlig gang rustbeskyttelse og så vask den af med jævne mellemrum. Jeg har en fra 88 den er helt sund.
Hvor bor du i landet, jeg kan evt. skaffe nogen gode rabatter på Dinitrol behandling.
Hilsen
Rolf
- rcj
- SAAB FREAK
Hej!
Hilsen
Rolf
Hilsen
Rolf
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Tak for svarene. Jeg tror nu ikke min har plastinderskærme - den er fra 90. Men den har en eller anden belægning lagt på metallet.
Bjarne
Tak for svarene. Jeg tror nu ikke min har plastinderskærme - den er fra 90. Men den har en eller anden belægning lagt på metallet.
Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
- Peter
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Det som RCJ mener (tror jeg), er at selve konstruktionen er netop som hvis den havde inderskærme, faktisk en noget særpræget konstruktion i bilverdenen. Man kan sige, at 99/900 er født med inderskærme - af stål. Bare sørg for at rustbeskyttelsen er OK, så er der ikke brug for plast-inderskærme. 900'erens rustproblemer ligger andre steder, f.eks. bunden af forreste hjulophæng og dørene.