Motor/gearkasse ud .

Her er den så.

Nye kæder monteret.

Gearkasse af , ny kobling +slavecylinder skal monteres.
Nyt motorophæng indkøbt ( det var dyrt

Motor/gearkasse tilbage igen ( med lidt ventildæksel tun

Det er næsten som at få en ny bil
Redaktør: Bestyrelsen

T-Slot skrev:Hmm du er ikke ked af detsynes det står wiggen på ventil d. Er der ikke kun fremstillet en wiggen i 9-3/Ng900???
mindblower skrev: jeg sidder og stirrer lidt på et af billederne med de (gule) strammere eller styr eller hvad de nu hedder. Der er en af dem, den vandrette, der har en tynd mørk streg tæt ved højre bolt. troede først det var et brud, men blev enig med mig selv om at det nok er lidt olie, der løber ned.!!??
Hvor længe har du været om sådan et projekt.?
mvh anders
casper-fischer skrev:fedt du "lige" gør det selv og så ved du det er i orden. Vaskede du ikke også bundkarret nu du havde den ude motoren
lvoturbo skrev:ser faenme godt ud,, flot arbejde... så kan den lidt igen!
3K + momse for et motorophæng,, uuuhhh den sved!!
så er der ikke meget tilbage på kontoen til 9000T projektet ???
mvh
Bilen har kørt 200000 km og den støjede en del fra kæderne ( mest fra balanceaksel kæden kunne jeg se da den blev adskilt.)9000Turbo skrev:Hej Kenneth.
Hvor langt havde den dog kørt, siden du skiftede kæder/motorophæng??
Kan du mærke motorophænget er skiftet?
Er det en Aero du har?
M.v.h.

Den kom aldrig over 1.2 på rullerne men på landevejen ligger den mellem 1.3-1.4 i 3 , 4 og 5 gear.Saab-daniel skrev:YES, op med glt, hvad lader du maksimalt med nu? Og jeg holder stadig på at en SÅ lille ændring i benz-trykket ikke giver den store forskel...
Daniel.

sg skrev:hvis glt er for lavt kan dit effekttab nemt skyldes wastegaten trykkes åben. Håber du vil teste med øget glt inden du skifter btr
mvh
ps fræk kanbine