Banner cycler

kan ikke registrere mig som betalende medlem

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

v41967
SAAB FREAK

30. aug 2008, 10:17

Det kan godt være jeg er lidt tungnem, men hvordan betaler jeg så jeg kan blive et ordentligt medlem?
Jeg er medlem af Saabklubben, men er det det nummer jeg skal skrive under medlemsnummer når jeg skal registrere mig, eller hvad ?
Jeg får bladet Saabentusiasten og på bagsiden står nummeret 3, 243

Det er ikke let at være tungnem i den avancerede verden der efterhånden omgiver een.

Henning

Brugeravatar
TOM_K
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

30. aug 2008, 11:59

Hej Henning.

Tungnem er nok et stærkt ord - det rigtige sted havde vist bare gemt sig :) Du skal bare klikke på fanebladet "Bliv medlem" ude på forsiden - hvor du bla. kan finde, at:

"Medlemsskabet koster 300 kr. for et år.Hvis du skulle være interesseret, skal du blot sende dit navn og din adresse på en mail til medlem@saabklubdanmark.dk eller bruge nedenstående formular, så får du noget materiale fra os med posten."

Når du du har sendt mailen eller udfyldt formularen, får du tilsendt dit medlemsnummer til saab klub danmark :D .

Venlig hilsen

Tom
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

30. aug 2008, 13:42

Hej Henning,

Du er ikke den første der er lidt forvirret og hvad TOM_K skriver er ganske korrekt.

Blot for lige at komme med lidt yderligere oplysning, så er du ganske rigtigt medlem - men ikke af Saab Klub Danmark. Du er derimod medlem af enten Totakts klubben, V4 klubben eller Sonett klubben som deler bladet Saab entusiasten. Disse klubber er "andre" Saab klubber som er "niche" klubber for besteme modeller af bilerne, hvor Saab Klub Danmark er for alle der i grunden har interesse i Saab eller har Saab til at så på bagsmækken uanset model.

Det virker lidt kaotisk, og jeg kan godt forstå at man nemt kan tro at når man er meldt ind i eksempelvis en af de andre klubber at man så også kunne være medlem her.

Med andre ord, medlemskab af Saab Klub Danmark kræver seperat medlemskab. Dette står også under fanabladet på forsiden "Blev medlem". Der er en formular du kan bruge til medlemskab men du kan også sende en mail som TOM_K er inde på.

Jeg håber at dette klarlagde sagen lidt mere.

Hilsen
Vels
Billede
v41967
SAAB FREAK

Re: kan ikke registrere mig som betalende medlem

30. aug 2008, 19:05

TOM_K skrev:Hej Henning.

Tungnem er nok et stærkt ord - det rigtige sted havde vist bare gemt sig :) Du skal bare klikke på fanebladet "Bliv medlem" ude på forsiden - hvor du bla. kan finde, at:

"Medlemsskabet koster 300 kr. for et år.Hvis du skulle være interesseret, skal du blot sende dit navn og din adresse på en mail til medlem@saabklubdanmark.dk eller bruge nedenstående formular, så får du noget materiale fra os med posten."

Når du du har sendt mailen eller udfyldt formularen, får du tilsendt dit medlemsnummer til saab klub danmark :D .

Venlig hilsen

Tom
Takker. Jeg er medlem af v4 klubben. Jeg forsøger at finde ud af det.
Med min nyindkøbte v4 1967 er det vigtigt at have baglandet iorden
troels
SAAB-PSYCHO

Re: kan ikke registrere mig som betalende medlem

30. aug 2008, 19:12

Hej V41967

Jeg håber, da at du vil overveje at være medlem i begge klubber og være aktiv på begge forum'er.

Nu du har købt ny V4 kan du så ikke lave et indlæg med billede af det nye vidunder, det kan vi nemlig godt lide herinde.

mvh
Troels

Tilbage til "Veteran Forum"