Det kan godt være jeg er lidt tungnem, men hvordan betaler jeg så jeg kan blive et ordentligt medlem?
Jeg er medlem af Saabklubben, men er det det nummer jeg skal skrive under medlemsnummer når jeg skal registrere mig, eller hvad ?
Jeg får bladet Saabentusiasten og på bagsiden står nummeret 3, 243
Det er ikke let at være tungnem i den avancerede verden der efterhånden omgiver een.
Henning
kan ikke registrere mig som betalende medlem
Redaktør: Bestyrelsen
- TOM_K
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
kan ikke registrere mig som betalende medlem
Hej Henning.
Tungnem er nok et stærkt ord - det rigtige sted havde vist bare gemt sig
Du skal bare klikke på fanebladet "Bliv medlem" ude på forsiden - hvor du bla. kan finde, at:
"Medlemsskabet koster 300 kr. for et år.Hvis du skulle være interesseret, skal du blot sende dit navn og din adresse på en mail til medlem@saabklubdanmark.dk eller bruge nedenstående formular, så får du noget materiale fra os med posten."
Når du du har sendt mailen eller udfyldt formularen, får du tilsendt dit medlemsnummer til saab klub danmark
.
Venlig hilsen
Tom
Tungnem er nok et stærkt ord - det rigtige sted havde vist bare gemt sig
"Medlemsskabet koster 300 kr. for et år.Hvis du skulle være interesseret, skal du blot sende dit navn og din adresse på en mail til medlem@saabklubdanmark.dk eller bruge nedenstående formular, så får du noget materiale fra os med posten."
Når du du har sendt mailen eller udfyldt formularen, får du tilsendt dit medlemsnummer til saab klub danmark
Venlig hilsen
Tom
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
- Vels
- SAAB-MANIAC
Du er ikke den første der er lidt forvirret og hvad TOM_K skriver er ganske korrekt.
Blot for lige at komme med lidt yderligere oplysning, så er du ganske rigtigt medlem - men ikke af Saab Klub Danmark. Du er derimod medlem af enten Totakts klubben, V4 klubben eller Sonett klubben som deler bladet Saab entusiasten. Disse klubber er "andre" Saab klubber som er "niche" klubber for besteme modeller af bilerne, hvor Saab Klub Danmark er for alle der i grunden har interesse i Saab eller har Saab til at så på bagsmækken uanset model.
Det virker lidt kaotisk, og jeg kan godt forstå at man nemt kan tro at når man er meldt ind i eksempelvis en af de andre klubber at man så også kunne være medlem her.
Med andre ord, medlemskab af Saab Klub Danmark kræver seperat medlemskab. Dette står også under fanabladet på forsiden "Blev medlem". Der er en formular du kan bruge til medlemskab men du kan også sende en mail som TOM_K er inde på.
Jeg håber at dette klarlagde sagen lidt mere.
Hilsen
Vels
Du er ikke den første der er lidt forvirret og hvad TOM_K skriver er ganske korrekt.
Blot for lige at komme med lidt yderligere oplysning, så er du ganske rigtigt medlem - men ikke af Saab Klub Danmark. Du er derimod medlem af enten Totakts klubben, V4 klubben eller Sonett klubben som deler bladet Saab entusiasten. Disse klubber er "andre" Saab klubber som er "niche" klubber for besteme modeller af bilerne, hvor Saab Klub Danmark er for alle der i grunden har interesse i Saab eller har Saab til at så på bagsmækken uanset model.
Det virker lidt kaotisk, og jeg kan godt forstå at man nemt kan tro at når man er meldt ind i eksempelvis en af de andre klubber at man så også kunne være medlem her.
Med andre ord, medlemskab af Saab Klub Danmark kræver seperat medlemskab. Dette står også under fanabladet på forsiden "Blev medlem". Der er en formular du kan bruge til medlemskab men du kan også sende en mail som TOM_K er inde på.
Jeg håber at dette klarlagde sagen lidt mere.
Hilsen
Vels

- v41967
- SAAB FREAK
Med min nyindkøbte v4 1967 er det vigtigt at have baglandet iorden
Re: kan ikke registrere mig som betalende medlem
Takker. Jeg er medlem af v4 klubben. Jeg forsøger at finde ud af det.TOM_K skrev:Hej Henning.
Tungnem er nok et stærkt ord - det rigtige sted havde vist bare gemt sigDu skal bare klikke på fanebladet "Bliv medlem" ude på forsiden - hvor du bla. kan finde, at:
Når du du har sendt mailen eller udfyldt formularen, får du tilsendt dit medlemsnummer til saab klub danmark.
Venlig hilsen
Tom
Med min nyindkøbte v4 1967 er det vigtigt at have baglandet iorden
- troels
- SAAB-PSYCHO
Re: kan ikke registrere mig som betalende medlem
Hej V41967
Jeg håber, da at du vil overveje at være medlem i begge klubber og være aktiv på begge forum'er.
Nu du har købt ny V4 kan du så ikke lave et indlæg med billede af det nye vidunder, det kan vi nemlig godt lide herinde.
mvh
Troels
Jeg håber, da at du vil overveje at være medlem i begge klubber og være aktiv på begge forum'er.
Nu du har købt ny V4 kan du så ikke lave et indlæg med billede af det nye vidunder, det kan vi nemlig godt lide herinde.
mvh
Troels