Er der nogen der har erfaring med at skifte den sorte overdel på instrumentbrædtet? Det virker vanskeligt at afmontere.
Min v4 1967 har et par revner og er lidt mærkelig skæv i den ene side, som om plastikket har været for varmt. Det kunne være godt at skifte hele delen, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.
Og hvad med støv inde bag glasset på speedometer med mere? Så vidt jeg kan se kan glasset ikke afmonteres udefra. Så det er jo nok bare af med speedometeret og skille det hele ad .
Revnet instrumentbordsplastik og snavset instrumentglas
Redaktør: Bestyrelsen
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

hvis du går ind i downloadsektionen (kun for registrerede medlemmer) og kigger under reparationshåndbøger>veteran, så ligger der en komplet rep-bog på 96V4
der er helt sikkert angivet hvordan det øverste panel afmontreres.. ellers er det vist nok angivet i haynes manual..
der er helt sikkert angivet hvordan det øverste panel afmontreres.. ellers er det vist nok angivet i haynes manual..
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
den øverste del på instrumentbordet er limet fast.
det kan godt lade sig gøre et pille det af du skal bare have crom listen af først så giver resten sig selv
jeg skal lige kigge i gemmerne måske her jeg den øverste del liggende og et speedometer kan jeg også klare men du kan godt skille det ad det er bare ikke særlig nemt
du skal have speedometeret ud og have chrom ringen af det kræver at du vipper kanten ud bag på men det kan lade sig gøre
det kan godt lade sig gøre et pille det af du skal bare have crom listen af først så giver resten sig selv
jeg skal lige kigge i gemmerne måske her jeg den øverste del liggende og et speedometer kan jeg også klare men du kan godt skille det ad det er bare ikke særlig nemt
du skal have speedometeret ud og have chrom ringen af det kræver at du vipper kanten ud bag på men det kan lade sig gøre
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- v41967
- SAAB FREAK
Re: Revnet instrumentbordsplastik og snavset instrumentglas
Så må du lige fortælle mig hvordan jeg registrerer mig og hvordan jeg betaler. På siden står der medlemsnummer. Er det noget man får senere eller hvad?dragedems skrev:hvis du går ind i downloadsektionen (kun for registrerede medlemmer) og kigger under reparationshåndbøger>veteran, så ligger der en komplet rep-bog på 96V4
henning
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Re: Revnet instrumentbordsplastik og snavset instrumentglas
under main menu er der et punkt der hedder registrer dig så giver resten sig selv
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T