Banner cycler

Opsamling : SKD mangler..

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

29. jul 2008, 13:30

Lige en opsamling på vores nuværende afstemning.

Flertallet syntes jo at der bør være flere træf, hvilket er forståeligt nok og altid ganske hyggeligt.

Træf.:
Som det blev nævnt på GF 2008 kan bestyrrelsen ikke stå for at arrangere træf rundt om i det ganske land. Dels fordi bestyrrelses arbejdet i forvejen er relativt krævende for en god del af bestyrrelsesmedlemmerne og dels fordi bestyrrelsen ikke er representeret over hele landet. Som det også blev nævnt på GF 2008 arbejdes der på en SKD version af Anders's Saabster træf, dog i det jyske og endvidere er der tale om en slags stjerneløb også SKD arrangeret. Disse ting kan/vil dog først være muligt i det kommende år og der er grænsen for hvad det frivillige arbejde hos bestyrrelsen kan strækkes til vil jeg tro.
Derfor som Anders også har skrevet i en kommentar til afstemningen er det meningen at man som medlem gerne selv må gøre noget aktivt og ikke blot læne sig tilbage. Som nævt på GF 2008 sørger klubben for at dække evt. økonomisk underskud ved selvarrangeret træf. Dvs. var der købt røde pølser til 40 mand og kun 25 dukkede op ender det altså ikke i ren ruin for jer.

I afstemningen savnes der også mere information fra bestyrrelsen.. Jeg er sikker på at de gerne vil have feedback på hvorledes dette ønskes og information om hvad man savner fra dem.

Rabat aftaler :
Vi arbejder løbende på at få flere aftaler, men bliver nød til at få dem ind i et tempo hvor vi kan følge med og følge op. Er der nogen der til dagligt arbejder med salg eller på anden vis er smurt godt i mundtøjet så er der et stykke frivilligt arbejde i at skaffe rabat aftaler. Dette er stadigvæk ikke noget man selv skal begynde på, men hvis man har lyst er det blot at kontakte mig eller Ole Bendtsen.
I samme omgang vil jeg da gerne høre hvor mange der har brugt de rabat aftaler vi har??

/Vels

Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

5. aug 2008, 13:14

Er der da slet ingen der har benyttet en handelsaftale endnu eller vil stå frem med kommentar til ovenstående?
Det er svært at ændre ting hvis man ikke får information om i hvilken retning tingene skal ændres!

/Vels
Billede
troels
SAAB-PSYCHO

6. aug 2008, 01:45

Hej Vels

Har ikke benyttet en handelsaftale endnu, men synes da at ideen er super god, og det kunne jo reelt være inden for alt der har med biler at gøre, så kopi af FDM kortet :-D

mvh
Troels
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. aug 2008, 01:53

Hej Troels,

Vi forsøger skam også at relatere det til biler, men forsøger samtidigt at favne bredt. Desværre har vi ikke helt samme medlemsgrundlag at vifte med som FDM - men vi forsøger dog. Det kræver dog stadigvæk at folk bruger dem.

/Vels
Billede
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster

6. aug 2008, 11:32

Mht. til træf:

Det behøver vel ikke at være så officielt.
Hvis man nu råber op herinde om at man tage et sted hen, f.eks som Vels med Kalø, eller Youngtimers, eller bare til Helsingør på et bestemt tidspunkt eller hvor det nu skal være, så kan man vel bare mødes hvis man har lyst.
Måske med lige et par dages varsel, men så ellers bare derudaf.

Hvis drengene der kører streetrace kan finde ud af det ka' vi andre vel oss'?
For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

10. aug 2008, 21:51

Kan det virkelig passe at ingen endnu har benyttet sig af en af vores "rabat aftaler" ? Og i øvrigt at ingen tør kommentere på hvad der ellers mangles af info fra bestyrrelsen ?
Billede
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster

10. aug 2008, 22:14

For lige at slå to fluer med et smæk:

Ikke fordi jeg har tænkt over det før men og det kan da godt være det findes:

Hvis det er bestyrelsen der forhandler rabataftalerne, kunne vi så ikke få informationen om disse samlet i en oversigt?
Det ville da gøre det lidt lettere

:oops: Og så fandt han den :oops:

Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
mindblower
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

11. aug 2008, 02:40

:?:
Senest rettet af mindblower 4. sep 2008, 22:37, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster

11. aug 2008, 07:50

De ligger i medlemssektionen under partnere...Sku' oss' lige lede lidt

Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

11. aug 2008, 12:16

Hej,

Ja jeg beklager at det måske er lidt svært at finde. Men nogle virksomheder er kede af ordet "rabataftale" og mener at det hedder samhandels partner i stedet. Derfor dette lidt pudsige ord for ikke at fornærme nogen.

Det har indtil videre ikke rigtigt været bestyrrelsen der har indhentet disse aftaler, men derimod undertegnede for at der skete lidt. Sidste del af en potentiel aftale, er dog hver gang overgivet til Ole Bendtsen for at sikre at der ikke var noget i aftalen der går imod klubbens ønsker.

Af samme grund har jeg også før skrevet at hvis nogen mener de kan overtage indledende forhandling, så er de meget velkomne - det skal blot ske under ordnede forhold.

MEN, for der er også et men - der er absolut ingen grund til at tegne flere "samhandelsaftaler" hvis ikke de bruges, og hvis ikke folk gider give en kort tilbagemelding på om de har brugt den. De fleste partnere vil gerne have lidt info tilbage med hvad klubfolket syntes - hvorfor skulle de ellers spilde tid og energi på det?
Billede
troels
SAAB-PSYCHO

12. aug 2008, 00:24

Jeg tror nu nok jeg havde brugt tilbud fra mekonomen og evt. dækforhandlere, så jeg synes initiativet er godt. Jeg må indrømme at jeg ikke har benyttet mig af Metax kortet, men det skyldes mere at jeg synes at det er besværligt med for mange benzinkort så bruger dankortet samt at Metax ikke lige lå i nærheden.

mvh
Troels
mindblower
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

12. aug 2008, 02:18

:?
Senest rettet af mindblower 1. sep 2008, 20:15, rettet i alt 2 gange.
Nothing I can do about it now !
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

12. aug 2008, 06:31

Hej mindblower

På siden med alle billederne af partnernes logoer er der udfor hvert billede en beskrivelse af hvordan du får rabat samt hvad "samhandelspartner" aftalen består af. Herved kan du så læse dig til hvordan du gør brug af dit medlemsskab. Så du behøver ikke frygte at dine links er døde.....eftersom de ikke er oprettet som links :wink:

Metax aftalen er en aftale, der har været meget længe mellem klubben og SKD. Den består i at du får et Metax kort og tanker benzin til vanlig Metax pris MEN at klubben får et beløb for hvert år, et metaxkort er udstedt. Jeg læste selv at man kunne få x øres rabat pr. liter saft ved anvendelsen af kortet og tænkte "yes..., billigere saft til vognene". Desværre viste det sig at de X øre blev fratrukket listeprisen på benzin og ikke de udbudte "standerpriser". I praksis betyder det bare at man tanker til samme pris som alle andre, der vader ind fra gaden uden kortet. Efter et par meget laaange snakke med Metax og brug af vendinger som "uigennemskuelig markedsføring" mv. oplyste jeg Metax om at jeg ikke ville benytte deres fordelagtige tilbud mere og har siden ikke anvendt mit kort.

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

12. aug 2008, 09:42

mindblower skrev:oh yes, den side har jeg også fundet, og jeg kan klikke som en gal på navnene, og der sker ikke en fløjtende fjært, hvis det skulle være links???, er de helt døde for mig. Det eneste sted jeg kan få noget til at linke er på forsiden, men her er jeg så nødt til at vente til den rigtige partner kommer frem i ruden. Lidt af et spil om man lige er der hvor man har brug for at være, og jo flere partnere vi får, des dårligere bliver chancen for at ramme den rigtige.
skal lige tilføje, at jeg har venstre-klik-højre-klik-dobbelt-klik-rystet musen og så hovedet.

:?: metax kort, det kan jeg ikke finde noget om, fortæl fortæl, der ligger en tankstelle i min "forhave", mon de sælger 98 oktan, der er vel iøvrigt ikke flere tilbage, de hedder også shell express :roll:
Jeg tror ikke der satses eller udstedes flere kort til Metax aftalen.
Mindblower jeg skal nok forsøge at lave links - men hos mekonmen er det dog ikke en online aftale.
Jeg skal snarest muligt se om ikke jeg endnu engang kan gøre et forsøg på at klarlægge hvordan og hvorledes man gør.
Billede

Tilbage til "SKD Web"