Overvejer at spænde en CombiCamp efter min c900 cab til sommer.
1
Er der nogen som ved om man kan bruge den samme krog som sidder på en alm. c900 eller det er en speciel som skal bruges til cabben.
Vil helst have en aftagelig krog.
2
Hvis det nu er den samme og man kan bruge aftagelig krog er det så noget som er muligt at finde på et hug eller er man nødt til at købe et nyt.
3
Hvis man er nødt til at købe et nyt hvad er så prisen for et sådant (det må gerne være uoriginalt.
4.
Skal bilen synes igen når/hvis den får krog på.
Krog på cab
Redaktør: Bestyrelsen
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
1. ved jeg ikke noget om. men få for guds skyld et aftageligt et nå det nu er cabben du vil have det på
2. tit og ofte så enten mangler træk krogen eller osse så er det hele rustet sammen når man finder det brugt men det er selvfølgelig ikke helt umuligt
3. godt ?
4. Ja bilen skal synes når der bliver monteret en krog. og skulle du få den ide at pille det af igen så skal du sørge for at have en eller anden offentlig formular med i syns hallen næste gang ellers skal du til omsyn enten med monteret krog eller formularen
2. tit og ofte så enten mangler træk krogen eller osse så er det hele rustet sammen når man finder det brugt men det er selvfølgelig ikke helt umuligt
3. godt ?
4. Ja bilen skal synes når der bliver monteret en krog. og skulle du få den ide at pille det af igen så skal du sørge for at have en eller anden offentlig formular med i syns hallen næste gang ellers skal du til omsyn enten med monteret krog eller formularen
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
Det er det samme.Og så tager vi lige reglerne omkring syn .Hvis bilen er under 8 år gammel må en fag mand (man skal have et moms nr ) montere trækket uden du skal til syn. Du skal forbi motorkontoret.Er bilen over 8 år skal den til syn. www.slettet grundet GDPR.....dk
- peterkj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Vil det så sige at jeg gerne må montere det selv, hvis bilen er over 8 år gammel blot jeg får den synet bagefter.
Er der nogen som ved hvad en trækkrog hedder på engelsk (det hedder vel ikke pullhook
) /tysk så jeg kan se om det er noget man kan købe på nettet. F.eks på ebay eller parts for saab.
Er der nogen som ved hvad en trækkrog hedder på engelsk (det hedder vel ikke pullhook
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
- Anders_Møller
- ULTRA SAAB FREAK
Jeg har set en tysk Saab 900 cab med en stor klassisk speedbåd i teaktræ på krogen - det passede sammen i stilen - men jeg ved ikke rigtig med en "CombiCamp"... 
/Anders
/Anders
- peterkj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jow men hvis nu alternativet var at køre til Sydfrankrig i en gammel diesel hakker af en golf fra 89 ville du så ikke også vælge at give pokker i udseendet af cab men en kombi og så bare rulle der ud af
.
Jeg har nu søgt på google, ebay og parts for saab men kan ikke finde en aftagelig krog til min cab fra 88. Kan kun finde nogen som er ikke-aftagelig.
Nogen som har et godt link.
Jow men hvis nu alternativet var at køre til Sydfrankrig i en gammel diesel hakker af en golf fra 89 ville du så ikke også vælge at give pokker i udseendet af cab men en kombi og så bare rulle der ud af
Jeg har nu søgt på google, ebay og parts for saab men kan ikke finde en aftagelig krog til min cab fra 88. Kan kun finde nogen som er ikke-aftagelig.
Nogen som har et godt link.
- Anders_Møller
- ULTRA SAAB FREAK
Tja - du har nok ret - Jeg var i Sydfrankrig sidste kommer i min cab - én uge i en lejet villa, og halvanden uge med telt, svømmefødder, luftmadras og hele molevitten til to voksne og et barn - alt sammen HÅRDT pakket i bagagerummet. Det lykkedes endag at fylde rummet under bagagerummet med vin på vejen hjem - lidt under 9 km i snit per liter på hele turen - det koster altså lidt at være glad for Svenske "benzinædere".
Er der forskel på en cab og en "normal" mht. anhængertræk ?
/Anders
Er der forskel på en cab og en "normal" mht. anhængertræk ?
/Anders