Banner cycler

Classic Car Brunch i Custom House i København

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
T613-4
SAAB NET NYBEGYNDER

25. jun 2008, 08:05

Så er det på søndag, vi gør det igen!

Billede
Ædle biler, told og afgifter passer i dette land sammen som hånd i handske. Hvad er så mere nærliggende end at sætte alle lykkelige ejere af klassiske biler stævne til Classic Car Brunch ved Custom House den sidste søndag i maj, juni, juli, august og september. Kommer du kørende i din klassiker, dvs. en bil, der er mindst 35 år gammel, er der sørget for fin, afspærret parkering og god plads på havnefronten til at sparke dæk og fortælle røverhistorier. Er vejret godt, er der endda mulighed for at nyde brunchen på kajen med udsigt til de fine gamle biler og livet i Københavns Havn.

Programmet er enkelt, underholdningen sørger bilerne for, Custom House klarer brunchen.

Jørgen Witting, der står bag det årlige Copenhagen Historic Grand Prix, har sammen med Custom Houses Carsten Leveau, taget initiativ til Classic Car Brunch.

- Interessen for klassiske biler er i enorm vækst i disse år. Det kan vi blandt andet se på de stadig flere og flere tilskuere, vi får til Grand Prix’et i Fælledparken. Men dér handler det hele om at se motorløb, og så får folk jo ikke snakket ordentlig sammen og beundret hinandens smukke biler, fortæller Jørgen Witting.

Carsten Leveau, supplerer: - Mange steder landet over mødes mærkeklubberne hver for sig en gang om måneden for at sparke dæk og drikke en kop kaffe. Og så var det jo en nærliggende tanke at samle alle med interesse for klassiske biler en gang om måneden et smukt sted i København for at tilbringe lidt kvalitetstid med bil og åndsbeslægtede og samtidig nyde lidt god mad. Vi håber, vi hermed har taget hul på en smuk tradition, som både vil tiltale de mange, der allerede er en del af klassiskbilmiljøet, og de endnu flere, der nøjes med at drømme.

Custom House ligger i Havnegade i Københavns Havns smukke art deco toldkammer fra 30’erne. Bygningen er for få år siden restaureret i bygningens oprindelige, mørkebrune farve. Indvendig har den engelske designer, arkitekt og restaurantguru Terence Conran indrettet tre spændende restauranter.

Søndag den 25. maj er første gang, Custom House byder velkommen til Classic Car Brunch. De øvrige søndage, Custom House og CHGP byder til Classic Car Brunch er den 29. juni, den 27. juli, den 31. august og den 28. september.

Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

26. jun 2008, 00:36

Hej Bo

Godt at se at du har gang i dette arrangement også. Det lyder som et super fedt arrangement og alene det at opleve Custom House er tiden værd, det er et glimrende spisested (som iøvrigt er kunde i vores firma 8) )

Håber der er opbakning til Jeres arrangement og at et par saab folk kigger forbi. Jeg ville super gerne have været med men sidder i Mexico (lige nu atlanta lufthavn) og er derfor forhindret.

Mvh. Anders

PS: Tak for sidst (Gavnø) og vi ses på havnen i Roskilde til www.youngtimer.dk :!:
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
T613-4
SAAB NET NYBEGYNDER

26. jun 2008, 07:17

Hej Anders!

Tak for hilsenen!
Men sig mig: Er der ikke frygteligt varmt og tørt i Mexico på denne årstid? 8)
Brugeravatar
Speedy
Kontakt:

26. jun 2008, 07:22

T613-4 skrev:Hej Anders!

Tak for hilsenen!
Men sig mig: Er der ikke frygteligt varmt og tørt i Mexico på denne årstid? 8)
Mjoo her er lummert, ca 30 grader i dagtimerne men heldigvis fugtigt så det er ikke så kvælende. Fra min sidste besked har jeg nu rykket mig til Mexico city (før var det Jackson airport i Atlanta) og lørdag er der bryllup hernede, mandag skal jeg hjem igen :)

Transporten herned tager ca 14 timers flyvetid + ventetid, transfertid og ventetid :?

/A
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
T613-4
SAAB NET NYBEGYNDER

26. jun 2008, 07:26

Speedy skrev:Transporten herned tager ca 14 timers flyvetid + ventetid, transfertid og ventetid :?
14 timer!?!
:shock: :shock: :shock:

Så må vi sandelig håbe det er en god fest! :lol:

Tilbage til "Veteran Forum"