Hej med jer der ikke er kommet endnu eller ikke kan komme..
hermed følger (næsten live) raportage fra GF2008 med billeder. De første billeder er i albummet og kan ses her :
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... iew&aid=23
Der bliver opdateret løbende...
/Vels
Billeder GF2008
Redaktør: Bestyrelsen
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Det ser sgu slet ikke rart ud, godt man sidder og sveder på et københavnsk kontor 
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 4. sep 2008, 23:47, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Fy da, så vil jeg hellere sidde i et varmt kontor i Aalborg. Nå som jeg faktisk også gør. Øv jeg ville hellere have været til træf!
MVH Lars Kristensen
- Vels
- SAAB-MANIAC
nåå, det er da godt nok synd for jer..
Så er der friske billeder tilføjet - der er bl.a. besøg fra Sverige med Toppola og en blå Viggen cab.
Hygge har der været masser af, og jeg ved ikke med andre - men Munken, Ankersen, Casper Fischer, Jakob Jensen og undertegnede gjorde da vores for at få konsumeret nogle af de medbragte øl til relativt sent i nat. Rygtet skal vide at to af de nævnte også fik delt en flaske Jäger Meister...
Uanset hvor man bevæger sig hen på pladsen i Saab regi, er der dømt højt humør og masser af rare mennesker. Dan har ganske givet fået skruet en GF sammen her der til fulde lever op til tidligere...
Nu glæder vi os til kortegetur her på det skønne Møn!
Så er der friske billeder tilføjet - der er bl.a. besøg fra Sverige med Toppola og en blå Viggen cab.
Hygge har der været masser af, og jeg ved ikke med andre - men Munken, Ankersen, Casper Fischer, Jakob Jensen og undertegnede gjorde da vores for at få konsumeret nogle af de medbragte øl til relativt sent i nat. Rygtet skal vide at to af de nævnte også fik delt en flaske Jäger Meister...
Uanset hvor man bevæger sig hen på pladsen i Saab regi, er der dømt højt humør og masser af rare mennesker. Dan har ganske givet fået skruet en GF sammen her der til fulde lever op til tidligere...
Nu glæder vi os til kortegetur her på det skønne Møn!

- khrisdk
- Webmaster
Hov...Er det den røde Aero med den sidste Toppola? Ta' endelig nogle billeder.
Kæresten var ved at lokke mig til nordsverige sidst der var en til salg.
Den var godt nok med en tilhørende OG900, men hun syns jo den er genial.
Og så endnu en Viggen...
Det lyder som om der er sjovere på GF end her i Varberg.
Kæresten var ved at lokke mig til nordsverige sidst der var en til salg.
Den var godt nok med en tilhørende OG900, men hun syns jo den er genial.
Og så endnu en Viggen...
Det lyder som om der er sjovere på GF end her i Varberg.
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- kim96v4
det ser jo sjovt ud men hvor er de gamle saaber blevet af ??er der slet ikke kommet nogen
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- Rød9000turbo91
- EXTREME SAAB FREAK
Ja jeg vil også meget hellere sidde her og forberede mig til min eksamen i betonkonstruktioner til på mandag end at være til træf......eller noget..... Håber i får en super weekeend.
Medlem nr. 240
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
- Gundestrup
Fy for s.... - Så er jeg sgu' næsten glad for at jeg skal tjene Kongeriget mens I andre fiser husleje af.
Rigtig god fornøjelse........
Re: Billeder GF2008
Vels skrev: Rygtet skal vide at to af de nævnte også fik delt en flaske Jäger Meister...
Fy for s.... - Så er jeg sgu' næsten glad for at jeg skal tjene Kongeriget mens I andre fiser husleje af.
Rigtig god fornøjelse........
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- mindblower
Senest rettet af mindblower 5. sep 2008, 00:38, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- Vels
- SAAB-MANIAC
Så er de hede ønsker opfyldt - flere billeder af Toppola ( som i øvrigt tilhører formanden for Svenske Saab Klubben - flinker mand ), og også lidt billeder af "en af de gamle". Men ikke hvilken som helst gammel - det er Steen's 96 Sport, så bliver det ikke sprødere.
Det var en kanon kortegetur og flere stødte heldigvis til her lørdag, bl.a. kronprinse-parrets tidligere ng9-3 Cab aero. Årets klubbil blev valgt, det blev en Saab 99 totalt istandsat ( kan desværre ikke huske navnet på manden, men det kommer andre nok med ).
God fornøjelse med kiggeriet - over and out fra Møn
Det var en kanon kortegetur og flere stødte heldigvis til her lørdag, bl.a. kronprinse-parrets tidligere ng9-3 Cab aero. Årets klubbil blev valgt, det blev en Saab 99 totalt istandsat ( kan desværre ikke huske navnet på manden, men det kommer andre nok med ).
God fornøjelse med kiggeriet - over and out fra Møn

- Vels
- SAAB-MANIAC
Så er de sidste billeder kommet på, desværre gik mit kamera lidt i kramper og spasmer så de sidste 10 billeder bl.a. med udsigt over pladsen er taget i laveste kvalitet kameraet kan - langt fra den samme kvalitet som de andre. Men forhåbentligt kan i se hvad de forestiller.
Er der nogen der har andre billeder der er gode, eller syntes der mangler noget så sig til og send mig gerne hvad end der måtte mangles.
Khrisdk, jeg gik på besøg i Toppola'en som du forespurgte så der er billeder fra den lille husvogn inden i
Er der nogen der har andre billeder der er gode, eller syntes der mangler noget så sig til og send mig gerne hvad end der måtte mangles.
Khrisdk, jeg gik på besøg i Toppola'en som du forespurgte så der er billeder fra den lille husvogn inden i

- khrisdk
- Webmaster
Det er nu altså en fed ting nogen har fundet på. Desværre er produktionen jo stoppet- Og så kan jeg se at den er udstyret med et Trio-fortelt.
Der er et svensk par der har kørt jorden rundt i sår'n en. Beskrivelse af turen er her
http://www.dreamtrip.se/dreamtrip/index.php
Lidt af et projekt.
Re: Billeder GF2008
Vi takker og bukker.Khrisdk, jeg gik på besøg i Toppola'en som du forespurgte så der er billeder fra den lille husvogn inden i
Det er nu altså en fed ting nogen har fundet på. Desværre er produktionen jo stoppet- Og så kan jeg se at den er udstyret med et Trio-fortelt.
Der er et svensk par der har kørt jorden rundt i sår'n en. Beskrivelse af turen er her
http://www.dreamtrip.se/dreamtrip/index.php
Lidt af et projekt.
For Those About To Rock..We Salute You..
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- bjarne.d
- SUPER SAAB FREAK
Medlemsnr. 129
9000 Cd 2.3Turbo 1991