Så er Saabster træf #2 fastlagt. Jeg gentager dette hyggelige arrangement til foråret og succeskriteriet er flere biler end sidst. Jeg håber derfor at alle fra nær og fjern og UANSET hvilken SAAB man så måtte eje har lyst til at dukke op til en hyggelig dag i Roskilde.
Arrangementet løber af stablen søndag d. 18.5.2008 kl. 13.
Stedet er Hestetorvet i Roskilde, lige foran stationsbygningen (samme sted som sidst
Dette arrangement vil blive annonceret i dagspressen op til dagen, i bladet Saabentusiasten udgivet af Saab totakt, V4 & Sonett klub danmark samt blive annonceret i de næste udgivelser af saabklubdanmarks blad 9'eren
Jeg håber at I alle har tid og lyst til at være med igen i 2008 og at I vil sige dette videre til alle dem I kender. Skulle I kende flere med Saab, så inviter dem endelig med. Tilmelding er IKKE nødvendig men jeg er glad hvis man skriver eller kontakter mig såfremt man vil deltage. Man kan frit kontakte mig på emailen traf[snabel]saabster.dk
Om kort tid laver jeg en officiel indbydelse/flyer til download som man kan printe ud til sine venner
Kom glad og frisk til et af forårets første saab arrangementer
De bedste hilsner Anders