I jagten på at få alle mine steg3-heste frem, har jeg nu været en tur hos BSR i sverige. De lovede at lave en fejlsøgning på bilen for 1650 skr. Hvis der var fejl i deres produkter, skulle jeg naturligvis ikke betale. Efter en hel dags arbejde (hvor jeg sad og trillede tommelfingre i kantinen), fandt de frem til, at gasspjældet ikke åbnede helt når man bundede speederen. De prøvede at låne gasspjæld-huset fra en anden tilsvarende model, og så fik jeg lov at fyre den af på de svenske skovveje, sammen med en mekaniker og en masse måleudstyr - det var godt at jeg havde vinterdæk på. Der var så også en mærkbar forskel. Det passer egentlig også meget godt, for det har altid været sådan at bilen trækker fint i starten, men når trykker speederen det sidste stykke ned, så sker der ingenting.
Jeg kunne desværre ikke købe spjældhuset af BSR, da de bare havde lånt det fra en anden bil.
Nu kan jeg jo se, at det koster ca. 280 £ hos elkparts, og det er jo også en slags penge. Kan det ikke repareres eller kan man nøjes med at skifte motoren der åbner spjældet - det er vel der fejlen ligger.
Jeg kan også læse på partsforsaabs, at det åbentbart er noget der går i stykker - er der andre der kender til problemet ?
MVH jakob
Gasspjæld åbner ikke helt
Redaktør: Bestyrelsen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Puha, det var da en større udskrivning, men det er da lækkert fejlen er fundet!
Tjs, PFS skriver godt nok de går i stykker... Måske det var en ide at søge på ebay? £280 + fragt er trods alt en slat, men til gengæld ville du få alle hypperne tilbage
Daniel.
Tjs, PFS skriver godt nok de går i stykker... Måske det var en ide at søge på ebay? £280 + fragt er trods alt en slat, men til gengæld ville du få alle hypperne tilbage
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
du kunne også prøve hos autohandels gården i kibæk. de kunne have den til en billig penge, slettet grundet GDPR.....dk handler med deres dele og han ligger jo ikke langt fra dig. så du kunne jo også spørge ham. han kunne måske også måle lidt på den.
du kunne også prøve hos autohandels gården i kibæk. de kunne have den til en billig penge, slettet grundet GDPR.....dk handler med deres dele og han ligger jo ikke langt fra dig. så du kunne jo også spørge ham. han kunne måske også måle lidt på den.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- autoanders
- Kontakt:
Det skal bare være inden på næste fredag hvis jeg skal have det med, men de 14 dage starter fra på mandag.
Hilsen slettet grundet GDPR....
Hilsen slettet grundet GDPR....
- autoanders
- Kontakt:
- autoanders
- Kontakt:
Du / vi bør kunne måle på det , men det er ikke det første der er gået ned.Det skulle være en kontakt indeni.Men vi må se på det.
www.slettet grundet GDPR.....dk
www.slettet grundet GDPR.....dk