renovation af ac-kompressor
Redaktør: Bestyrelsen
- villads
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
hejsa jeg har en 9k fra 91 med aircon. Jeg har en fornemmelse af at min kompressor måske er på retur. er der nogen der har erfaringer med renovation af såddan en? og kan det overhovedet lade sig gøre.? risten foran bliver godt nok varm, men duggen forsvinder ikke og returrøret fra kabinen er varmt. iflg ham der solgte mig bilen skulle anlægget være serviceret lige inden jeg købte bilen. Jeg ved ikke om det køler, men det kan i hvert fald ikke fjerne dug.
- per
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg kender ikke AC'erne i de ældre modeller, men i de nyere modeller har aircon ingen effekt når udetemp. er <=4 grader C. Den skal dog aktiveres med jævne mellemrum om vinteren alligevel.
Så, --- ?
Og så var der en og anden her i forum, der henviste til KlimaSystem i Roskilde, der angiveligt skulle være godeog billige på aircon, også til SAAB!
mvh.
Per
Jeg kender ikke AC'erne i de ældre modeller, men i de nyere modeller har aircon ingen effekt når udetemp. er <=4 grader C. Den skal dog aktiveres med jævne mellemrum om vinteren alligevel.
Så, --- ?
Og så var der en og anden her i forum, der henviste til KlimaSystem i Roskilde, der angiveligt skulle være godeog billige på aircon, også til SAAB!
mvh.
Per
#101 - En to tur bo -----
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
- villads
jeg tror at det er det samme i de ældre. man kan høre at kompressoren kører, og frontgrillen bliver varm. altså må der jo ske et eller andet.
hvis ikke der kommer en brilliant ide, så tager jeg nok kontakt til klimasystem roskilde til foråret. tak for svar mvh
hvis ikke der kommer en brilliant ide, så tager jeg nok kontakt til klimasystem roskilde til foråret. tak for svar mvh
9KCDE2,3Taut.95.sævsjø.camp
1989og900 8vCarbonade(TØRSTIG)
97MercedesVito2,4tdLORTEBIL
91og900i16Lidt slap men driftsikker
919kCD2,3Tmeget ballade
93og9002,1Kanon Motor
94Nissan Sunny (plum rådden i bunden)
93og900t16 (Kørte bare godt)
919kCD2,3Tmeget ballade
93og9002,1Kanon Motor
- villads
det er manuel ac. ja komperssoeren kører, og frontgrillen blive varm. er det egentlig ikke også meningen at ventilatoren skal køre når ac er slået til. altså køleventilatoren,
9KCDE2,3Taut.95.sævsjø.camp
919kCD2,3Tmeget ballade
93og9002,1Kanon Motor
919kCD2,3Tmeget ballade