Har lige tilmeldt mig forum´et i håbet om at nogen måske har gode råd vedr. ovennævnte. Det er lidt af en roman, men nogle ting kan ikke forklares kort (ihvertfald ikke når man er på så bar bund som mig
Med lang tids mellemrum (op til flere måneder, men lidt oftere på det seneste) vil den ikke starte i første hug - men hvis jeg giver det tid (forsøger at starte mange gange i op til 10-20 minutter) kommer den stort set altid i gang. Tomgangen bagefter er lidt urolig de første par kilometer.
Har oplevet to gange at den starter og kører, men dør efter 10-50 meter. Når den går ud er der ingen hakken først (som f.eks. dårlig tænding/aftagende benzin-tilførsel).
Omkring nytår kunne den ikke starte 3-4 dage i træk ved gentagne forsøg - 'Fint' tænkte jeg, så kan jeg få slæbt den på værksted og tjekket (Jeg skal ikke have Saab Søborg til at gennemgå den hvis fejlen ikke er der når de går igang - hvilket de også selv har gjort opmærksom på er en dårlig idé).
Lige før jeg ringede til Dansk Autohjælp søndag aften ville jeg lige prøve igen - Og så sprang den igang med det samme ! (og det var også fugtigt/vådt i vejret den aften)
Jeg synes selv det måske kunne lyde som en eller anden løs forbindelse, men hvorfor er den så aldrig gået ud med varm motor?
Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen har haft lignende oplevelser og kan give et fingerpeg om hvad problemet kan skyldes - det er ikke godt for mine nerver hver morgen at skulle dreje nøglen med frygten for de offentlige transportmidler siddende i baghovedet
Hilsen saab93