5. jan 2005, 14:35
Hehe - Jeg kan godt finde på at købe forskellige stumper hos dem, skal for eksempel lige forbi en af dagene for at hente en usb-hub, men lyd til bilen - nixen bixen.
Der skal kvalivare til. Bevares - de har Cerwin Vega, som jo egentlig ikke er decideret dårligt, men tror nu nok jeg går udenom alligevel. Ville foretærkke at handle den slags med folk der ved hvad de taler om.
Jeg har forøvrigt udvidet mit projekt lidt - Har hele tiden ville have navigation med, og går nu så småt og kigger på forskellige løsninger. Har hørt mange dårlige erfaringer med pda-modellen, og slv kæmpet med en bærbar pc + gps + software. Den var ikke til stor hjælp sidst jeg var i Holland.
Så lige nu er det enten en dedikeret gps boks, eller alternativt en headunit, f.eks. Blaupunkt med indbygget navi. De er blevet rost til skyerne, så det skal jeg nok lige kigge nærmere på.
Så budgettet skal jo selvfølgelig udvides lidt, men på den anden side skulle jeg nok kunne komme frem til noget fornuftigt for under 10k.
Men tilbage til lyden - håber bare at jeg kan få lavet god lyd, som ikke er til at se

I det mindste er bilen jo forberedt til det.
Mvh. Thomas
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978