Efter at strømmen sikkert har været afmonteret i længere tid pga gearkasse skift, virker min fjernbetjentcentrallås ikke længere.
Det er den gamle model en en rød og en sort knap og en rød diode. Der er masser af lys i dioden.
Har tjekket sikringsboksen, men der er ingen seperate sikringer til systemet.
Nogen ide om hvad der er galt ?
Skal systemet resættes ? Hvordan ?
Fjernbetjent centrallåsenheden virker ikke :-(
Redaktør: Bestyrelsen
- splitbus
- SUPER SAAB FREAK
Fjernbetjent centrallåsenheden virker ikke :-(
VWenligst Ciao
Lars
Biler :
VW Splitbus fra '63
SAAB 9000 CD 2.3 Turbo fra '91
Lars
Biler :
VW Splitbus fra '63
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Har du strøm nok på bilen? Centrallåsen på 9k aero'en virker heller ikke når spændings-niveauet er lavt på batteriet... Virker centrallåsen når du bruger nøglen?
Daniel.
Har du strøm nok på bilen? Centrallåsen på 9k aero'en virker heller ikke når spændings-niveauet er lavt på batteriet... Virker centrallåsen når du bruger nøglen?
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Prøv at holde knappen på fjernbtj. nede i nogle sek. Eller prøv at trykke nogle gange. Det er afhængigt af hvilken type der er monteret i bilen. Det må være en eftermonteret når det er årg. 91
Med venlig nytårshilsen Søren
Prøv at holde knappen på fjernbtj. nede i nogle sek. Eller prøv at trykke nogle gange. Det er afhængigt af hvilken type der er monteret i bilen. Det må være en eftermonteret når det er årg. 91
Med venlig nytårshilsen Søren
- splitbus
- SUPER SAAB FREAK
Jeg har prøvet at holde både den sorte og den røde knap inde i længere tid, men uden at det hjalp.
Det er en original enhed, fik jeg at vide af SAAB Gladsaxe. Desuden er sikring 16 tjekket = OK
Hvor sidder selve enheden ?
Selve motorene sidder i dørene
Det er en original enhed, fik jeg at vide af SAAB Gladsaxe. Desuden er sikring 16 tjekket = OK
Hvor sidder selve enheden ?
Selve motorene sidder i dørene
VWenligst Ciao
Lars
Biler :
VW Splitbus fra '63
Lars
Biler :
VW Splitbus fra '63