du sammenligner vel ikke en puch med en peugeot.
en puch monza ville kunne tage dem til hver en tid, den overholder bare ikke lige reglementet.
Le Mans Spyker 85
Redaktør: Bestyrelsen
- ulrichstefan
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Vels
- SAAB-MANIAC
Ja, det er ikke hver dag man ser en Peugeot team chef sidde og tude ..... i år gik den så bare ikke med held og gaffatape, Audi havde problemer med den nye model sidste år, men det er vist tydeligt at det havde de fået styr på i år.
Det var så vidt jeg ved også året hvor vi sagde farvel til GT klassen, så næste år bliver det jo nok et Le Mans med mere fart på - lidt synd, for man kommer da til at savne Corvette brølet længe før man ser den. Tilbage bliver GT-2 gade klasse som skal holde sig pænt i indersporet
Man kunne jo håbe at den ekstra garageplads så vil give mod til lidt flere fabrikker så der kan komme lidt mere konkurrence øverst i feltet.
Det var så vidt jeg ved også året hvor vi sagde farvel til GT klassen, så næste år bliver det jo nok et Le Mans med mere fart på - lidt synd, for man kommer da til at savne Corvette brølet længe før man ser den. Tilbage bliver GT-2 gade klasse som skal holde sig pænt i indersporet
Man kunne jo håbe at den ekstra garageplads så vil give mod til lidt flere fabrikker så der kan komme lidt mere konkurrence øverst i feltet.

- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Pesjo-manden ved vel også inderst inde at Tysken er bedre til at smede biler end Frøerne?
Pesjo-manden ved vel også inderst inde at Tysken er bedre til at smede biler end Frøerne?
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Vels
- SAAB-MANIAC
Tjoo måske ved han det, men de blev jo konger sidste år og han troede åbenbart på projektet i år igen.
Men derfra og så til at ingen af fabrikkens biler gennemførte og den sidste døde på overbelastning kl. 13 efter at have sat ny bane rekord på 3 min og 19 flad.. det er vel på godt jysk sur røv.
Men derfra og så til at ingen af fabrikkens biler gennemførte og den sidste døde på overbelastning kl. 13 efter at have sat ny bane rekord på 3 min og 19 flad.. det er vel på godt jysk sur røv.
Senest rettet af Vels 14. jun 2010, 06:20, rettet i alt 1 gang.

- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Tja da Oreca peugoeten også døde der blev det sku lidt kedeligt at se på, al respekt til tom k og audi for at have klippe stabil teknik men havde det ikke været for puggernes defekte generatorer og noget der kunne ligne turboer der døde så var audi blevet lamme tævet,
Desværre var Spykeren temmelig meget i pit efter den var en tur i gruset, den lå ellers med meget stabile tider lige omkring de 4min og 20. i al den tid den var på banen (ok tid i GT2 klassen)
Desværre var Spykeren temmelig meget i pit efter den var en tur i gruset, den lå ellers med meget stabile tider lige omkring de 4min og 20. i al den tid den var på banen (ok tid i GT2 klassen)
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Vels
- SAAB-MANIAC
Ellers kan man jo også tage til Le Mans Classic og opleve suset fra fortiden..
http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... first=true

Ovenstående bil ser lidt bekendt ud...
Se resten af billedserien fra 2008 her : http://www.supercars.net/gallery/119513/1873/1.html
Mere med SAAB 93 fra Le Mans her : http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=44&t=56
http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... first=true

Ovenstående bil ser lidt bekendt ud...
Se resten af billedserien fra 2008 her : http://www.supercars.net/gallery/119513/1873/1.html
Mere med SAAB 93 fra Le Mans her : http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=44&t=56

- Edwins

- Kontakt:
Robert Bosch AG får nu sikkert en diskret forespørgsel fra Pøjgot, om de kan købe en halvpalle generatorer, i stedet for det Paris Rhône og Ducellier-lort der har været hængt i deres racerbiler.. 
Fede 93-klip!
Total lyd, som sædvanligt. Pænt at drive den lille bil op i 175 med en 750 cc. motor. :sunglasses
Kors, hvor den dog ryger.. Jeg tror godt at de kan gå ned på 22% olieindblanding.
Fede 93-klip!
Kors, hvor den dog ryger.. Jeg tror godt at de kan gå ned på 22% olieindblanding.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- svenT16
- SAAB-MANIAC
Ja, det er jo en ren ækelmotor!!!Edwins skrev: Kors, hvor den dog ryger.. Jeg tror godt at de kan gå ned på 22% olieindblanding.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- Edwins

- Kontakt:
Nej, Sven, den lyder jo ikke som om at den er ved at havarere, fordi stemplerne slår imod topstykket. Desuden er den mere omdrejningsvillig og den ryger, den støver ikke og man får ikke savl og ørlefornemmelser, når man kommer for tæt på.
Normalt dufter en SAAB totakter som Chanel N° 5. i Marilyn Monroes soveværelse, men Le Mans-SAABen ryger så man tror man er på et billigt Fransk boudoir..
Ahh, ingen atmosfære er så skøn som en totakters blårøg..
- Som at være på open-grill restaurant og vente på sin bøf.. 
Normalt dufter en SAAB totakter som Chanel N° 5. i Marilyn Monroes soveværelse, men Le Mans-SAABen ryger så man tror man er på et billigt Fransk boudoir..
Ahh, ingen atmosfære er så skøn som en totakters blårøg..
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262