Banner cycler

Til Alle Gæster

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

lars_buch
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:

Til Alle Gæster

7. okt 2004, 18:40

Hej alle jer gæster
Jeg vil starte med at sige det er hammer, hammer fedt at i kommer med jeres viden/ erfaring her på siden :D .
Men jeg syntes som nogelunde ofte bruger at det er møj ireterende hvis der kommer et rigtigt inteligent indlæg fra en gæst som man gerne ønsker at følge op på, da man måske står og slås med lige det problem som omtales. MEN det er skide ireterende at det ikke er muligt at skabe nogle form for kontakt :cry: til en gæst. kunne I ikke godt "ophøje" jer til medlem, PLEASE :P

Det er bare min mening, jeg ved ikke hvor mange der deler den. Men det kunne da være interesant at vide.

// Lars

Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

7. okt 2004, 19:29

HØRT - men der er forskel på at registrere sig som bruger, og så være "rigtig" medlem.
Selvfølgelig vil det være fint hvis folk melder sig ind i SAABklubben - (hvilket i parentes bemærket stadigvæk ikke så ligetil via "nettet") - men kan vi ikke i første omgang blot opfordre gæsterne til at REGISTRERE sig og ulejlige sig med at finde på et brugernavn?
Det er fint nok at være anonym, men behøvs det være SÅ anonymt at man ikke vil oplyse hvilken SAAB man har - og frikkesempel kun oplyser at ens geografiske placering er "hjemme?"
Og en lille opfordring til den hårdtarbejdende webmaster:
Vil det være uoverkommeligt at bruge forummets funktion: "indmeldt d.M.y" så vi kan SE hvem der er "rigtige" medlemmer og hvem der bare "n.....r" - Nej, undskyld! For selvfølgelig er alle velkomne, men vel mest medlemmer, derefter registrerede brugere - og til sidst "gæster", der lige vil prøve stedet af, inden de rigistrerer sig. IKK?
(Hvis det kan hjælpe at udlicitere opgaven med at registrere medlemmerne på sitet, så er der nok nogen der melder sig frivilligt.
Jeg gør f. eks. (har lange kedelige vagter, især om vinteren...)
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

7. okt 2004, 20:38

Hej
Selv hører jeg til en af de der tidligere "n....r", -men ikke særligt længe. Jeg er som Lars helt vild med klubbens hjemmeside, har endnu til gode at møde nogle af nørderne i klubben. Det glæder jeg mig enormt til.
Deltog i Internationalt SAAB Meeting 2004, det var bare godt.

Så - bare få lommeulden op af lommerne og meldt jer ind, det går til et godt formål....bl.a. jeres eget!!!

Som Marcel, er jeg til rådighed for at løse administrative opgaver, der kan lette de "gamle", eller bidrage med at systematiserer et og andet.

Per
#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
Brugeravatar
Serpen
ULTRA SAAB FREAK

7. okt 2004, 21:06

Undskyld! Jeg har bare været for doven til at finde mit password og logge ind.

...på den anden side har jeg nok ikke skrevet nogen begavede indlæg, så det kan ikke være mig... :)

Serpen, 900ltt
Syntax
SUPER SAAB FREAK

8. okt 2004, 00:08

Jeg skal nok melde mig ind snart :) Så snart Saab'en kører, hehe.
Gæst

8. okt 2004, 09:32

Jeg ville gerne være mere end gæst, men efter pc´n smed mine data ud og jeg skrev efter det her på siden.... ja så har jeg været gæst! Jeg har forsøgt 1000 gange at rekvirere mit "glemte" adgangsID, men forgæves! det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre.. pis!

eksFlyet
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

8. okt 2004, 13:07

hej flyet

du kunne jo evt. skrive en mail til mig så kan jeg sikkert fikse det til dig.

har lige sendt dig en mail !!!

mvh. webmasteren
My Turbo Turns Faster Than Yours
Brugeravatar
Jakob-Jensen

8. okt 2004, 16:32

hej marcel og per

tak for tilbudet om hjælp med at drive denne hjemmeside, det er dejligt at den falder i god smag hos brugerne.

medhensyn til hjælpen så har jeg det sådan at jeg helst vil kende folk før jeg giver dem en adgangskode til admin. delen af hjemmesiden.

for hvis man vil så kan man jo smadere det hele (hvis man har onde hensigter) jeg siger ikke at der er nogen som vil ødelægge siden, men vi har i klubben været ude for enkelte person, som førte sig frem som om de ville hjæpe på alle fronter. så viste det sig at de egentligt bare misbrugte vores godwill til at føre sig frem med, så derfor er jeg/vi lidt forsigtige med "bare" at tage nye folk ind i admin. delen af både hjemmesiden og resten af klubben.

håber i forstår... det er ikke jer eller andre som personer jeg er ude efter men man skal jo passe lidt på ikke ???

webmasteren.
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

8. okt 2004, 18:57

Hej Jakob
Det er helt ok, jeg opfatter det ikke på nogen måde negativt eller som en afvisning.

Som IT Chef i en større dansk virksomhed har du min største sympati.

Mvh.;
Per
#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
Gæst

8. okt 2004, 22:02

Jeg har det også aldeles fint med at vi skal lære hinanden noget bedre at kende først.
(Driver bare selv et større netsted med præsentation af Danmarks Radios Feriefonds 30 sommerhuse. Det gi'r lidt rutine i at holde styr på sådan noget...)
Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

8. okt 2004, 22:03

HOV!!! Glemte at logge på! Undskyld (Ikke styr nok på det alligevel)
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Brugeravatar
Jakob-Jensen

8. okt 2004, 22:13

hej per og marcel

jeg er helt sikker på at i kunne være til stor hjælp med at drive siden, så vi må jo bare lære hinanden lidt bedre at kende, så vi kan noget godt ud af det. det er jo nogle fine titler i sidder med :wink: og i har sikkert en masse viden som jeg prøver at lære hen af vejen, af mig selv mere eller mindre.

Tilbage til "Modern Forum"