Hej med jer,
Da jeg kommer ud til bilen her til morgen - klar til at køre på arbejde - ja det skal lige nævnes at problemerne omhandler min saab 900 se turbo 1997 - ja så trykker jeg som jeg plejer på nøgle knappen på startspærren og drejer herefter for at starte motoren. Bilen havde ikke været låst, så hele dette forløb udspiller sig inde i bilen. Motoren starter kort - men går ud igen ligesom om at startspærren ikke er slået fra. Herefter trykker jeg atter på låseknappen for at deaktivere startspærren - men nu begynder det hele så at blive usædvanligt fordi bilen nægter simpelthen at starte ligesom om at benzinpumpen ikke er aktiv for starteren virker helt fint - men motoren få ikke noget at leve af ! Jeg bor på Bornholm og herover findes desværre ikke saab værksteder...... Er der mon nogen der har et tip til en handymand. Hjælp min saab er død.
Svar venligst på mail@karamelkompagniet.dk eller ring på 22346407
Venlig hilsen
Carsten Niberg
Start problemer saab 900 se turbo
Redaktør: Bestyrelsen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Det kunne måske lyde, som et strøm problem. Har du målt på batteriet, hvor mange volt den er på? Det kan jo være din generator ikke lader mere! Det kan også være stelforbindelserne, som driller. Som du selv skriver, så kører benzinpumpen ikke, så det kan jo også godt være benzinpumpen, som er stået af eller evt. en sikring.
MVH Lars Kristensen