som her denne gang består af 1.stk:
#240 Imolarød
Saab 9000 2.0T
Årgang 1998 "Classic"
Udstødning/krog bag er ikke incl.
Lycka till.......
(Som de siger over i det svenske)
Redaktør: Bestyrelsen
hf-eco-power skrev: ↑ Fælgene er 15" med synlige bolthuller og dermed standard på den model og årgang, ikke mindst.
For mig ser det ud til, at sideskørtet går "ud i ét" med hhv. for- og bagskærm (eller snyder billedet?). ✔
Ellers de samme ting som nævnt her.
/Henrik
hf-eco-power skrev: ↑9. feb 2022, 02:36
Jeg synes, der er noget omkring det udv. højre sidespejl: Er der visket noget væk, evt. den nederste del ind mod døren (befæstigelse).
Kan det passe, at omskifterpalen til nedblændefunktionen er fjernet (den er lidt tricky)?
hf-eco-power skrev: ↑ Listen mellem bagskærm og tag ser ud til at være et godt bud. Man bør kunne se gummitætningen mere tydeligt, end tilfældet er her![]()
hf-eco-power skrev: ↑ Jeg synes, der er noget omkring det udv. højre sidespejl: Er der visket noget væk, evt. den nederste del ind mod døren (befæstigelse).
En 9000 har jo - i lighed med søstermodellen Lancia Thema sidespejle med 2 "arme" og vent.hul i midten (svævende type). X
hf-eco-power skrev: ↑ Hvad med det indv. bakspejl: Kan det passe, at omskifterpalen til nedblændefunktionen er fjernet (den er lidt tricky)? X
/Henrik
Sport E skrev: ↑ Status som det tager sig ud:
1- Dørlåsen på førerdøren mangler ✔
2- Der mangler noget af det bageste håndtag ✔
3- Bagskærmen går bag om baglygten ✔
4- Den højtsiddende baglygte mangler ✔
5- Der mangler et blinklys ved forskærmen ✔
6- Sideskørtet går "ud i ét" med hhv. for- og bagskærm. ✔
7- Dørhåndtaget indvendigt passagersiden. ✔
Mangler gør så 1 stk fejl![]()