Lidt lige som mit gamle værksted "Viking Garage"
Dejligt at se gode gamle ting holdes i live og bliver brugt..
https://m.youtube.com/watch?v=-q5T4KzLw ... FIAQ%3D%3D
OT: Baronessen på benzintanken
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
OT: Baronessen på benzintanken
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Sport E
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Tror nu stadievæk der findes en hel del endnu, det er nok bare folk der holder sig lidt gemt/skjult -
måske har deres helt egen omgangskreds
Skal nok en "Søren Ryge" til at "smoke" dem frem
måske har deres helt egen omgangskreds
Skal nok en "Søren Ryge" til at "smoke" dem frem
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Der er også:
Cad-Oldtimer Automobilværkstedsmuseum i Allingeåbro. Nice
og så mit Viking Garage, men det er lukket for offentligheden og er mere et marine rep. værksted, oldschool ( og lidt Saab bil rep. ).
Der er blevet frygteligt rodet lige pt. da der arbejdes med en marine diesel total renovering, samtidig med renovering af Sonetten.
Cad-Oldtimer Automobilværkstedsmuseum i Allingeåbro. Nice
og så mit Viking Garage, men det er lukket for offentligheden og er mere et marine rep. værksted, oldschool ( og lidt Saab bil rep. ).
Der er blevet frygteligt rodet lige pt. da der arbejdes med en marine diesel total renovering, samtidig med renovering af Sonetten.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Hyggeligt.
Jeg troede egentlig det var forfaldent beyond repair.
Godt at se.
Jeg troede egentlig det var forfaldent beyond repair.
Godt at se.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- kesr
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Han burde da have en medalje, ham Stig. Der ligger en anden video fra TV Spot, hvor han viser rundt i Tikøb gamle mølle - som han også har købt, og vil sætte i stand!
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
2007-14 Saab 9-3 2.0t SE '01
2004-07 Saab 900 S 2.0 '96
snygg, snabb, snål
Far, mor, storesøster, lillesøster og Saab'en
- familie på 5
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
2007-14 Saab 9-3 2.0t SE '01
2004-07 Saab 900 S 2.0 '96
snygg, snabb, snål
Far, mor, storesøster, lillesøster og Saab'en
- familie på 5
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Her er de på værkstedet:
https://www.youtube.com/watch?v=ExirqHb-0jk
og Baronessen kommer susende på en Triumph Tiger 110
Som min sportsmaskine
Med den gode Englænder-lyd....
https://www.youtube.com/watch?v=ExirqHb-0jk
og Baronessen kommer susende på en Triumph Tiger 110
Med den gode Englænder-lyd....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- SteenHansen
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: OT: Baronessen på benzintanken
Et par fine klip fra Benzintanken.
Nogen roder med gamle biler, andre åbenbart med gamle tankstationer.
Det kunne jo været et besøg værd i saabklubberne. Så ser jeg for mig, at Viking kommer farende ind ad porten på T110'eren med hjelm og brun køredragt
Eller også en ung dame i en Porsche 356 speedster for at fuldende kulissen.
Mon ikke det ville skabe lidt god Karma blandt SAAB folket med et træf der og så Porsche og Triumph på forpladsen med lidt guf for øregangen.
Viking: Din T110, hvilken årgang er du i der?
ved du hvad forskellen er på T100 og T110 (ud over det er hastighedsangivelsen i miles / hour), der må være mere effekt i T110?
Jeg har en T100 1955, som dog ikke er kørende, er T110'eren 650 ccm i modsætning til T100 500CCM ?
Uanset størrelse - er jeg enig i den fine lyd fra de engelske parrallel twins.
Nogen roder med gamle biler, andre åbenbart med gamle tankstationer.
Det kunne jo været et besøg værd i saabklubberne. Så ser jeg for mig, at Viking kommer farende ind ad porten på T110'eren med hjelm og brun køredragt
Eller også en ung dame i en Porsche 356 speedster for at fuldende kulissen.
Mon ikke det ville skabe lidt god Karma blandt SAAB folket med et træf der og så Porsche og Triumph på forpladsen med lidt guf for øregangen.
Viking: Din T110, hvilken årgang er du i der?
ved du hvad forskellen er på T100 og T110 (ud over det er hastighedsangivelsen i miles / hour), der må være mere effekt i T110?
Jeg har en T100 1955, som dog ikke er kørende, er T110'eren 650 ccm i modsætning til T100 500CCM ?
Uanset størrelse - er jeg enig i den fine lyd fra de engelske parrallel twins.
SAAB - the most intelligent car ever built.
