Banner cycler

OT: Baronessen på benzintanken

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

OT: Baronessen på benzintanken

28. jan 2022, 22:19

Lidt lige som mit gamle værksted "Viking Garage"

Dejligt at se gode gamle ting holdes i live og bliver brugt..

https://m.youtube.com/watch?v=-q5T4KzLw ... FIAQ%3D%3D


Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Sport E
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 304
Tilmeldt: 3. okt 2021, 00:06

Re: OT: Baronessen på benzintanken

29. jan 2022, 17:15

Tror nu stadievæk der findes en hel del endnu, det er nok bare folk der holder sig lidt gemt/skjult -
måske har deres helt egen omgangskreds :roll:

Skal nok en "Søren Ryge" til at "smoke" dem frem :mrgreen:
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: OT: Baronessen på benzintanken

30. jan 2022, 19:06

Der er også:

Cad-Oldtimer Automobilværkstedsmuseum i Allingeåbro. Nice


og så mit Viking Garage, men det er lukket for offentligheden og er mere et marine rep. værksted, oldschool ( og lidt Saab bil rep. ).

Der er blevet frygteligt rodet lige pt. da der arbejdes med en marine diesel total renovering, samtidig med renovering af Sonetten.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1642
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: OT: Baronessen på benzintanken

30. jan 2022, 20:03

Hyggeligt.

Jeg troede egentlig det var forfaldent beyond repair.

Godt at se.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
kesr
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 790
Tilmeldt: 7. sep 2004, 14:53

Re: OT: Baronessen på benzintanken

30. jan 2022, 20:43

Han burde da have en medalje, ham Stig. Der ligger en anden video fra TV Spot, hvor han viser rundt i Tikøb gamle mølle - som han også har købt, og vil sætte i stand!
Saab CV
2014 - Saab 9-3 2.0t '08
2007-14 Saab 9-3 2.0t SE '01
2004-07 Saab 900 S 2.0 '96
snygg, snabb, snål
Far, mor, storesøster, lillesøster og Saab'en
- familie på 5
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: OT: Baronessen på benzintanken

31. jan 2022, 10:34

Her er de på værkstedet:

https://www.youtube.com/watch?v=ExirqHb-0jk

og Baronessen kommer susende på en Triumph Tiger 110 :-) Som min sportsmaskine

Med den gode Englænder-lyd....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
SteenHansen
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 414
Tilmeldt: 16. feb 2004, 20:49

Re: OT: Baronessen på benzintanken

31. jan 2022, 21:29

Et par fine klip fra Benzintanken.
Nogen roder med gamle biler, andre åbenbart med gamle tankstationer.

Det kunne jo været et besøg værd i saabklubberne. Så ser jeg for mig, at Viking kommer farende ind ad porten på T110'eren med hjelm og brun køredragt 8)
Eller også en ung dame i en Porsche 356 speedster for at fuldende kulissen.
Mon ikke det ville skabe lidt god Karma blandt SAAB folket med et træf der og så Porsche og Triumph på forpladsen med lidt guf for øregangen.

Viking: Din T110, hvilken årgang er du i der?
ved du hvad forskellen er på T100 og T110 (ud over det er hastighedsangivelsen i miles / hour), der må være mere effekt i T110?
Jeg har en T100 1955, som dog ikke er kørende, er T110'eren 650 ccm i modsætning til T100 500CCM ?
Uanset størrelse - er jeg enig i den fine lyd fra de engelske parrallel twins. :D
SAAB - the most intelligent car ever built.

Tilbage til "Off Topic !!!"