Min plan er at konvertere den til 185hk. På den måde holder jeg mig inden for de lovlige 20% trim, så kan vi altid tage den derfor hvis jeg ikke er tilfreds

Sagt med andre ord vil jeg gå fra en B204E til B204L.
Jeg er klar over at jeg skal installere en APC / BPC magnetventil til turboen for at jeg kan få noget mere tryk på. Jeg har to spørgsmål i forbindelse med dette.
1. Magnetventil:
Kan læse mig til af der findes både en model til T5 (Part 7485576) og T7 (Part 55557331). Umiddelbart er den gamle T5 meget dyr som ny, men kan selvfølgelig altid finde en brugt. Læste så et sted af de gamle til NG900 osv. var dårlige og at der var mange problemer. Løsningen skulle være at opgradere til T7 modellen og T7 ECU. Hvad vil i foreslå? Jeg hælder selvfølgelig mest til at vælge en T5 ventil når nu det er det jeg kører med.
2. ECU mod:
Når jeg installerer min "kommende" magnetventil og kobler den til min originale ECU, skal jeg så omprogrammere min ECU til en B204L motor? Og i så fald er der en der kan hjælpe med det?
Håber at høre fra jer, og hvis i har en ventil liggende i overskud så sig endelig til

Mvh. Søren