Hej allesammen
Ja det var så den ferie, jeg havde lovet at vende tilbage når jeg havde afprøvet min fartpilot med mit Nordic-tun, jeg har ingen problemer overhovedet med at den skulle give mærkbare ryk (gas af/på). jeg har afprøvet fartpilot op til 180km/t, det eneste man kan mærke er når ac-kompressoren kobler til/fra, men det er mest ved langsom hastighed.
Bilen er en 9000t årg. 95 med Nordic steg3.
Mvh. Søren
Tur-retur til Kroatien-Nordic steg3
Redaktør: Bestyrelsen
- j.b
- SUPER SAAB FREAK
Hvor var du henne i Kroatien? og hvad kørte du i snit på literen? kunne klimaanlægget holde kulden nede ved længere tids langsom kørsel i varmen? Det havde min 9000 årg 92 svært ved selvom kompressoren var helt ny.
Jeg skal derned i uge 28 hvis min 9.5ér bliver færdig
Jeg skal til Pula.
mvh j.b
Hvor var du henne i Kroatien? og hvad kørte du i snit på literen? kunne klimaanlægget holde kulden nede ved længere tids langsom kørsel i varmen? Det havde min 9000 årg 92 svært ved selvom kompressoren var helt ny.
Jeg skal derned i uge 28 hvis min 9.5ér bliver færdig
mvh j.b
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
9,4l/100km (ca. 140-160km/t).Mit køleanlæg slog sommertider fra når jeg holdt i kø i mere end 20min. Men ellers kunne den sagtens holde temperaturen nede. Vi var også i Pula, og de er netop blevet færdige med den nye vej i Kroatien ( den sparede os for ca. 1times kørsel de sidste 100km ).
Mvh. Søren
9,4l/100km (ca. 140-160km/t).Mit køleanlæg slog sommertider fra når jeg holdt i kø i mere end 20min. Men ellers kunne den sagtens holde temperaturen nede. Vi var også i Pula, og de er netop blevet færdige med den nye vej i Kroatien ( den sparede os for ca. 1times kørsel de sidste 100km ).
Mvh. Søren