Side 1 af 1
Gløgg tam tam i Fjenneslev
: 12. nov 2011, 20:40
af Madsens
Så er det ved at være tid til lidt Gløggogævleskivesparkedækbytteløgnehistorier her på matriklen, alle med hang til saab er velkomne Lørdag d.19/11 kl. 14:00
Adressen lyder:
Stokholtsvej 20 4173 Fjenneslev
Giv evt. lyd her ell. 4076 9782 ell 3295 9782
Niels&Aino
: 13. nov 2011, 10:15
af Speedy
Perfekt.....lyd herfra for 3 øgler

: 15. nov 2011, 18:17
af Leth
Som skrevet på fjæsbog kommer vi 2 voksne.....
: 15. nov 2011, 18:19
af Speedy
Leth skrev: voksne.....
Bop bop bop.....
: 15. nov 2011, 18:29
af wittendorff
Jeg satser på at dukke op, dog kun med mig selv
/Jakob
: 15. nov 2011, 18:50
af Stoffer
Hej Fam. Madsen. Hvis alt går vel, så kommer vi 4 her fra århus.. Så køb extra ind, da vi tager ædedolken (Chris) med..

: 15. nov 2011, 19:15
af Jan
Hej Madsens
vi kommer 2 her fra næsteved, til noget Gløggogævleskivesparkedækbytteløgnehistorier
Mvh
Jan
: 15. nov 2011, 19:46
af Leth
Speedy skrev:Leth skrev: voksne.....
Bop bop bop.....
Vi er da begge to over 40

: 15. nov 2011, 22:22
af TOM_K
Det lyder superhyggeligt!
Jeg kommer også forbi

: 19. nov 2011, 21:14
af TOM_K
Tusind tak for endnu et super SKD-arrangement.
Tak for god forplejning, gæstfrihed og tak for guidet tur i Saab 99-faldgruber fra Niels - og tak for almindelig saabdæksparkeri
Det var en god eftermiddag!
: 20. nov 2011, 09:38
af Speedy
Yes, super dag sammen med Jer alle igår. Tak til Madsens for skøn æbleskivegløgghyggekomsammensparkedækdag og hyggeligt samvær.
Mvh. Anders
: 20. nov 2011, 16:52
af Stoffer
Jep, der skal også lyder en STOR tak herfra Århus, det er jo total Morten Korch stil i kører derude på landet, og indenfor har Gertrud Sand vist været fordi, dog mere smag fuldt, hehe, også en fin renovering af det smukke hus, i har gang i, desværre har det sat griller i hovedet på fruen om noget ligende...
Endnu en gang tak for en super hyggelig eftermiddig i samvær med nye og kendte ansigter, det var turen på små 500km vær !!
: 20. nov 2011, 21:23
af wittendorff
Lad også mig takke for en super hyggelig eftermiddag, med gløgg bagværk og dæksparkeri.
/Jakob