Hej Alle.
Vil bare lige minde ALLE om at sidste tilmeldingsfrist til GF 2011 er D.14-8-2011
vi kan kontaktes på
25133029 (Niels)
23629930 (Linda)
dusgaardvej@gmail.com
Håber at høre fra jer.
Niels & Linda
GF 2011
Redaktør: Bestyrelsen
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
vi er pt 60 tilmeldte til GF 2011, vi ser frem til weekenden og håber på godt vejr, håber at høre fra flere endnu.
vi er pt 60 tilmeldte til GF 2011, vi ser frem til weekenden og håber på godt vejr, håber at høre fra flere endnu.
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
Det stiger stadigvæk med tilmeldinger til gf vi er på 63 nu. håber der kommer flere med på vognen til en go weekend
Linda
Det stiger stadigvæk med tilmeldinger til gf vi er på 63 nu. håber der kommer flere med på vognen til en go weekend
Linda
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
Så er vi nået på 88 til gf
Det er vist længe siden vi har haft så mange tilmeldte. Men super fedt der er så mange der vil deltage. Vi glæder os til en go weekend med godt vejr
Linda
Så er vi nået på 88 til gf
Det er vist længe siden vi har haft så mange tilmeldte. Men super fedt der er så mange der vil deltage. Vi glæder os til en go weekend med godt vejr
Linda
- Lanng
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Fandt først ud af det igår... (Noget med dårlig hukommelse osv.). Lørdag står på motorskift (ligesom resten af ugen....) Med mindre de rustne bolte og møtrikker mirakuløst bliver fine og ny, så står lørdag på oliebeskidte hænder, længere varende ophold i motorrum og en god potion eder og andre ubehagelige bandeord...
GOD tur!
GOD tur!
"Mit mål i livet er, at blive halvt så god, som min hund tror jeg er"