Værkstedsfacilitet / arbejdsweekend
Redaktør: Bestyrelsen
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Min gamle Saab 9000i fra 86, trænger til en kærlig hånd...
Og, jeg kunne godt tænke mig at gøre noget selv, men har ikke ekspertisen, eller værstedesfaciliteterne, så,
Er der nogen der mødes (på Sjælland, Roskilde) og laver bil sammen...
Eller er der nogen der har lyst til det ???
Bremser, rustpletter, kileremsstrammer der hyler, døre der knager, Sprinkler der strejker, og den slags ting.
Jeg har selvfølgelig købt reperationshåndbogen, og har hænderne skruet rigtigt på, men... derfra og så til at skille bilen ad, er der aligevel et stykke vej.
Så det ville være fedt hvis der var nogen, med lidt mere forstand på de dele, der har lyst til at være med ?...
Og, så er der jo også lidt penge at spare ved at gøre noget selv...
Nu er det jo snart sommer og man kan stå ude.
Mvh. Lasse fra Roskilde
lassebrahe@mail.dk
2620 2200
Og, jeg kunne godt tænke mig at gøre noget selv, men har ikke ekspertisen, eller værstedesfaciliteterne, så,
Er der nogen der mødes (på Sjælland, Roskilde) og laver bil sammen...
Eller er der nogen der har lyst til det ???
Bremser, rustpletter, kileremsstrammer der hyler, døre der knager, Sprinkler der strejker, og den slags ting.
Jeg har selvfølgelig købt reperationshåndbogen, og har hænderne skruet rigtigt på, men... derfra og så til at skille bilen ad, er der aligevel et stykke vej.
Så det ville være fedt hvis der var nogen, med lidt mere forstand på de dele, der har lyst til at være med ?...
Og, så er der jo også lidt penge at spare ved at gøre noget selv...
Nu er det jo snart sommer og man kan stå ude.
Mvh. Lasse fra Roskilde
lassebrahe@mail.dk
2620 2200
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
jeg er lige flyttet til kokkedal og har heller ingen garage her, men jeg søger efter noget for det er surt ikke at kunne skrue lidt for det er sgu terapi for en mand....
men jeg er klar en dag hvis vi kan finde sammen og skrue lidt, jeg vil mene at jeg ved en del om saab biler.
så jeg vil gerne hjælpe, så vi kan få lidt liv i saab sammen holdet her på sjælland.
jeg er lige flyttet til kokkedal og har heller ingen garage her, men jeg søger efter noget for det er surt ikke at kunne skrue lidt for det er sgu terapi for en mand....
men jeg er klar en dag hvis vi kan finde sammen og skrue lidt, jeg vil mene at jeg ved en del om saab biler.
så jeg vil gerne hjælpe, så vi kan få lidt liv i saab sammen holdet her på sjælland.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- David
- EXTREME SAAB FREAK
Vil lige støtte det gode forslag
Saab terapi - det lyder herligt
Har heller ingen garage, men det ku da være fedt at skrue lidt
sammn med andre.
Så mangler der bare et indlæg fra en der har god plads
-lad os håbe det kommer.
Jeg er nybegynder her, og kender ikke så meget til klubben
men hvis den er stor nok, kunne man jo evt. tænke på at leje et sted
hvor man ku mødes og skrue osv - bare en strøtanke...
mvh
David
Vil lige støtte det gode forslag
Saab terapi - det lyder herligt
Har heller ingen garage, men det ku da være fedt at skrue lidt
sammn med andre.
Så mangler der bare et indlæg fra en der har god plads
-lad os håbe det kommer.
Jeg er nybegynder her, og kender ikke så meget til klubben
men hvis den er stor nok, kunne man jo evt. tænke på at leje et sted
hvor man ku mødes og skrue osv - bare en strøtanke...
mvh
David
SAAB 9000 2.0 - 1996
- per
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Genialt.
Jeg vil meget gerne indgå og støtte ethvert tiltag omkring at facilitere et initiativ, leje etc. af lokaler her på Sjælland nær København - Roskilde eller hvad det nu kunne blive til. Det kunne være alle tiders med et sådant mødested.
Mvh.
Per
Genialt.
Jeg vil meget gerne indgå og støtte ethvert tiltag omkring at facilitere et initiativ, leje etc. af lokaler her på Sjælland nær København - Roskilde eller hvad det nu kunne blive til. Det kunne være alle tiders med et sådant mødested.
Mvh.
Per
#101 - En to tur bo -----
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
- Jakob-Jensen
ja det ville være virkeligt lækkert med et møde sted for drenge og piger med hang til saab biler.
men desværre er alt bare så hunde dyrt her på sjælland, men vi må alle søge med lys og lygte efter det rigtige sted.
ja det ville være virkeligt lækkert med et møde sted for drenge og piger med hang til saab biler.
men desværre er alt bare så hunde dyrt her på sjælland, men vi må alle søge med lys og lygte efter det rigtige sted.
- Excalibur
- SAAB FREAK
Hej Alle, er selv ny her i SAAB klubben, og mit kendskab til SAAB og min mekaniske kunnen kunne blive meget bedre. Så jeg er med på ideen om et værested/garage etc etc
Michael, Humlebæk
Michael, Humlebæk
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Rigtig fedt... med alle de indlæg, og den interesse.
Jeg kommer iøvrigt fra Nordjylland, men flyttede til Roskilde i 94...
Jeg leder efter et egnet og "billigt" sted til at skrue....
Lasse
Jeg kommer iøvrigt fra Nordjylland, men flyttede til Roskilde i 94...
Jeg leder efter et egnet og "billigt" sted til at skrue....
Lasse
- hey
- SAAB NET NYBEGYNDER
nordsjælland: www.auto-gds.dk
københavn: www.gordetselv.dk
rødovre: www.reparar-selv.dk
skanderborg: www.lav-selv-bilen.dk
tror nok, der er en i Roskilde, men spørger de lokale kendte
sikkert nok der er flere rundt omkring landet.
hilsen
mike
nordsjælland: www.auto-gds.dk
københavn: www.gordetselv.dk
rødovre: www.reparar-selv.dk
skanderborg: www.lav-selv-bilen.dk
tror nok, der er en i Roskilde, men spørger de lokale kendte
sikkert nok der er flere rundt omkring landet.
hilsen
mike
- rcj
- SAAB FREAK
Hej! Med jer.
Jeg har måske en mulighed for at låne et vk på amager, der er plads til ca. 3 - 3 biler alt efter hvad der skal laves der er 2 lifte og 1 - 2 pladser på gulv. Der er mulighed for at lave plade arbejde på særskilt vk.
Skal det være hverdag eller en weekend og så koster det også nogle kr. 200.- på lift og 160.- gulv pr. gang og plads.
Der er alt værktøj - filebænke o.m.a.
mvh
Rolf
Jeg har måske en mulighed for at låne et vk på amager, der er plads til ca. 3 - 3 biler alt efter hvad der skal laves der er 2 lifte og 1 - 2 pladser på gulv. Der er mulighed for at lave plade arbejde på særskilt vk.
Skal det være hverdag eller en weekend og så koster det også nogle kr. 200.- på lift og 160.- gulv pr. gang og plads.
Der er alt værktøj - filebænke o.m.a.
mvh
Rolf
- Flemming
- ULTRA SAAB FREAK
Hello bøjs. En kættersk tanke (?) – men alligevel. Andre klubber har måske klublokale/værkstedsfaciliteter man kunne leje sig ind på. Der er vist noget med at amerikanerklubben i Roskilde har et stort klublokale (måske værkstedsfaciliteter?) ved motorvejstanken/Dyrskuepladsen. Dér har vi for år tilbage holdt et kaffemøde; er der nogen der har kontakt – evt. til andre klubber?
Flemming
Flemming
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Jeg tjekker da lige Amerikaner-bil-klubben ved Roskilde...
Jeg så også lige på nettet at nissanklubben lejede sig ind i et gør det selv værksted, lidt nord for Roskilde - Gundsømagle tror jeg
Så det virker som om der er nogle muligheder..
Lasse
Jeg så også lige på nettet at nissanklubben lejede sig ind i et gør det selv værksted, lidt nord for Roskilde - Gundsømagle tror jeg
Så det virker som om der er nogle muligheder..
Lasse
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Det er måske ligefrem en idè at lave det som et Saabklub Danmark træf på Sjælland ????
Blot en tanke...
Lasse
Blot en tanke...
Lasse
- Jakob-Jensen
vi kan sagtens lave et træf her på sjælland og det har der også været lavet i efteråret og her i vinter men der kom ikke så mange, men der vil helt sikkert blive holdt træf igen, måske kunne vi mødes et sted og få en snak omkring garager osv. altså bare et hygge træf et sted.
jeg vil gerne arrangere det....
vi kan sagtens lave et træf her på sjælland og det har der også været lavet i efteråret og her i vinter men der kom ikke så mange, men der vil helt sikkert blive holdt træf igen, måske kunne vi mødes et sted og få en snak omkring garager osv. altså bare et hygge træf et sted.
jeg vil gerne arrangere det....
- saabcarlsson
- SAAB NET NYBEGYNDER
Jeg har også haft kigget en del rundt på Sjælland for at findet en form for klubværksted - evt mærkeuafhængigt - uden succes.
GDS værksted er klart en mulighed. Har også brugt det selv. Men det løber rigtig hurtigt deropaf hvis man går og nusser lidt om tingene, og samtidig ikke er mere eller mindre professionel mekaniker. Jeg har heldigvis kunne låne mig frem til et værksted - men hvis nogen er har et bud på delleje af et værksted på østsjælland er jeg med.
Mvh
Adam
Saab 900 Carlsson
Volvo 340
GDS værksted er klart en mulighed. Har også brugt det selv. Men det løber rigtig hurtigt deropaf hvis man går og nusser lidt om tingene, og samtidig ikke er mere eller mindre professionel mekaniker. Jeg har heldigvis kunne låne mig frem til et værksted - men hvis nogen er har et bud på delleje af et værksted på østsjælland er jeg med.
Mvh
Adam
Saab 900 Carlsson
Volvo 340
- Carsten.R.B
- EXTREME SAAB FREAK
Jeg er medlem i Roskinde Amerikanerklub og de der værkstedsfaciliteter er lig nul, garagen bliver brugt til opbevaring af div...! Men det er rigtigt, at der er et stort klubhus endnu... For det varer ikke så længe så skal vi ud, da motorvejen skal udvides lige på den strækning så klubben skal genhuset et eller andet sted..
Rgds:.
Carsten
Jeg er medlem i Roskinde Amerikanerklub og de der værkstedsfaciliteter er lig nul, garagen bliver brugt til opbevaring af div...! Men det er rigtigt, at der er et stort klubhus endnu... For det varer ikke så længe så skal vi ud, da motorvejen skal udvides lige på den strækning så klubben skal genhuset et eller andet sted..
Rgds:.
Carsten
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Værkstedsfacilitet / arbejdsweekend / SaabklubSjælland træf
Halløj igen,,,
Gassen er bestemt ikke gået ud af min ballon, jeg leder og spørger mig omkring, og lige pludselig dukker der et sted op...
Måske der er noget i det forslag Jacob Jensen kom med d. 11 april, om at mødes til et helt aldmindeligt hyggetræf, hvor vi kan snakke garager o.a.
Jeg er med, og leder selvfølgelig videre. . . .
Mvh. Lasse Roskilde
www.lassebrahe.dk
Gassen er bestemt ikke gået ud af min ballon, jeg leder og spørger mig omkring, og lige pludselig dukker der et sted op...
Måske der er noget i det forslag Jacob Jensen kom med d. 11 april, om at mødes til et helt aldmindeligt hyggetræf, hvor vi kan snakke garager o.a.
Jeg er med, og leder selvfølgelig videre. . . .
Mvh. Lasse Roskilde
www.lassebrahe.dk
- Arne-Irmer
- SUPER SAAB FREAK
Jeg synes at det er en glimrende ide.
Jeg skal selv til at skifte motor på min 9000 cs 2.3 t.
Har tænkt mig at gøre det hjemme i garagen.
Rolf har tidligere foreslået et sted på Amager. Er det for langt væk?
Det kunne være fint at mødes og snakke om det.
MVH. Arne
Jeg synes at det er en glimrende ide.
Jeg skal selv til at skifte motor på min 9000 cs 2.3 t.
Har tænkt mig at gøre det hjemme i garagen.
Rolf har tidligere foreslået et sted på Amager. Er det for langt væk?
Det kunne være fint at mødes og snakke om det.
MVH. Arne
- lassebrahe
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Jeg er mest til at værkstedet er i Roskilde området, men på den anden side, hvis det er et godt værksted betyder det jo ikke så meget at køre et stykke vej...
Ring eller skriv til mig så vi kan snakke om det. Når vi så har fundet et egnet sted, kan vi jo vende tilbage til Forum... og fortælle derom.
Mvh. Lasse
www.lassebrahe.dk
lassebrahe@mail.dk
26 20 22 00
Jeg er mest til at værkstedet er i Roskilde området, men på den anden side, hvis det er et godt værksted betyder det jo ikke så meget at køre et stykke vej...
Ring eller skriv til mig så vi kan snakke om det. Når vi så har fundet et egnet sted, kan vi jo vende tilbage til Forum... og fortælle derom.
Mvh. Lasse
www.lassebrahe.dk
lassebrahe@mail.dk
26 20 22 00
- Arne-Irmer
- SUPER SAAB FREAK
Vil også gerne komme d. 4 jun. hvis kalenderen tillader det!!!!!!!!
( er lige nogle andre aftaler som skal falde på plads )
MVH
Arne
( er lige nogle andre aftaler som skal falde på plads )
MVH
Arne
- ttp
- EXTREME SAAB FREAK
Dohs - ser ud til at murphy er efter mig hver gang der er træf...
Der er arrangeret teambuilding m.v. den weekend - er først færdig engang i løbet af søndagen.
Der er arrangeret teambuilding m.v. den weekend - er først færdig engang i løbet af søndagen.
Mvh. Thomas
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
- Jakob-Jensen
jeg kommer den 4. og jeg leder også stadig efter et sted at skrue, for jeg mangler et sted at ligge ting og sager og et sted at hygge i med bilen.
jeg kommer den 4. og jeg leder også stadig efter et sted at skrue, for jeg mangler et sted at ligge ting og sager og et sted at hygge i med bilen.