Så fik jeg købt et sæt HiD-pærer til min bil - herfra: http://www.xenonkit.dk/
Fik tid til at montere dem idag. Sættet kommer i en meget fin æske, med alt hvad der skal bruges inkl. pærer, ledninger, elektronikbokse. Ja sågar skruer, skriver og møtrikker. Der medfølger også 5 - 6 strips, som røg direkte i skraldespanden! Der vedlægger ligeledes en kort monteringsbeskrivelse på dansk - meget fint.
Et nærmere kig på æsken afslører absolut INTET om produktet. Ingen spec's eller produktionsland. Et godt gæt er fjernøsten. Umiddelbart vil man rynke på næsen af dette. Men når først man åbner æsken viser det sig at sættet er enddog MEGET flot lavet. Pærerne er i beskyttende "plastikrør". Og alle ledninger er dimensioneret kraftigt. Der er gummikappe til gennemføringen ved lygterne, så det forbliver tæt, ligesom alle stikkene er forsynet med gummimembraner, der sørger for at der ikke trænger vand ind i stikkene. Jeg har H1-lygter, og HiD-pærerne passede perfekt i soklerne. Meget, meget fint lavet.
Ang. monteringen, så tog det meget præcist 45 minutter, fra jeg sagde: Nu går jeg igang, og indtil værktøjet var hængt på plads.
Nu glæder jeg mig blot til en køretur i aften, så jeg kan nyde det nye lys.
M.v.h.