Powerflex er et mærke som producerer gummibøsninger til undervogne. I bilens undervogn er mange ting (f.eks. bærearme) samlet i bøsninger af gummi som gør at alting ikke kan bevæge sig frit, men med tiden bliver gummiet slattent og dermed kommer bilen til at føles "slatten" at køre i. Powerflexbøsninger er hårdere end standardbøsningerne og derfor vil bilen føles bedre og mere præcis.
Her er et billed af de bøsninger Powerflex laver til NG900:

Steering rack brace & clamp sidder fast på din firewall (væggen imellem kabine og motorrum) på motorsiden og sørger for at ratstammen og tandstangen ikke kan bevæge sig. Pga de store kræfter og den lidt svage konstruktion kan tandstangen flytte sig noget mere end godt er og derfor er denne "tuningsdel" opfundet.

Rear Sway Bar eller anti-roll bar er ligesom en tårnstabilisator, den sidder bare under bilen imellem baghjulene. Bilen har en fra standard, men den er alt for svag og kan slet ikke klare de kræfter der er i spil når man drejer med sin bil. En for tyk ARB (anti-roll bar) vil forårsage overstyring, mens en for tynd vil forårsage understyring. Derfor vælger de fleste 22mm med mindre det er til banebrug.
6-point sub-frame brace er lidt ligesom ARB, her er der bare 6 stænger som er samlet i et kryds og som så stiver undervognen gevaldigt af.

Fjedre og støddæmpere ved jeg ikke nok om til at ville udtale mig, men disse gør også en stor forskel når man opgraderer sin undervogn. Måske nogen andre herinde ville være behjælpelige med at gennemgå hvad der er tilgængeligt på markedet.
Ris/ros samt tilføjelser og rettelser er velkomne!
-Ydegaard