Banner cycler

Kalechemotor renovering

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

Kalechemotor renovering

5. feb 2009, 20:33

Jeg husker at det tidligere har været drøftet hvor dyrt det er, når en motor til kalechen går itu. Jeg har fundet en virksomhed i UK, der reparerer med livsvarig garanti for £430 hvilket svarer til ca. 3.650 DKK.
Det er da ok, hvis alternativet er en ny til 12.000 DKK :shock:

http://cgi.ebay.co.uk/Saab-New-Shape-90 ... 240%3A1318

Billede


SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!

Tilbage til "Cabriolet Forum"