Jeg har fået omlakeret mine kofangere på bilen, som før omlakeringen havde en meget mørkegrå farve - mig bekendt standardfarven.
Bilen er mørkeblå metallic.
Kofangerne er nu mellemgrå og det ser ikke pænt ud.
Autolakkeren erkender problemet og vil omlakere, men kan ikke finde anden farvekode end den han har benyttet.
Er der nogen som kender farvekoden ?
Har kofangerne, som standard, samme farve som det malede stykke på skærmlisterne ?
Farve kofangere '95 9000 CS
Redaktør: Bestyrelsen
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Hvis det ikke er lakerede kofangere, så er de ab fabrik bare "plastgrå". Farven kan ses på indersiden af kofangeren.
Når nu du er igang, hvorfor så ikke få dem lakeret i bilens farve? Det var noget man fra ny betalte ekstra for.
Nu husker lakkeren vel at komme blødgører i malingen? Og grunder dem med specialgrunder inden? Ellers vil de i løbet af kort tid begynde at skalle af eller revne i malingen.
M.v.h.
Hvis det ikke er lakerede kofangere, så er de ab fabrik bare "plastgrå". Farven kan ses på indersiden af kofangeren.
Når nu du er igang, hvorfor så ikke få dem lakeret i bilens farve? Det var noget man fra ny betalte ekstra for.
Nu husker lakkeren vel at komme blødgører i malingen? Og grunder dem med specialgrunder inden? Ellers vil de i løbet af kort tid begynde at skalle af eller revne i malingen.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- LarsT
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Her er lige et billede af nogen 9k'er, henholdsvis med og uden indfarvning
af dele af kofangerne (den i midten er iøvrigt en Aero).
Billedet er lånt fra www.saab9000.com
Mvh.Lars

Her er lige et billede af nogen 9k'er, henholdsvis med og uden indfarvning
af dele af kofangerne (den i midten er iøvrigt en Aero).
Billedet er lånt fra www.saab9000.com
Mvh.Lars

Saab 9000 CS 2.3 Turbo S , årg.1992 , 400000 km